Super snelle service erg tevreden!

Ik ben door ASN uitstekend geholpen.
Een vakkundige en vlotte service!!

Zeer tevreden over de service, erg vriendelijk personeel. Ze nemen je echt alles uit handen, gewoon top service .

Prima service. Maar zonder vervangend vervoer kom ik niet meer langs. Ik had graag advies gekregen over andere bestaande lakschade.

Schade ziet er weer als nieuw uit. Auto schoon afgeleverd. Prima service. niets aan toe te voegen.

De ervaring met ASN Apeldoon is helemaal super; toen ik belde dat de auto uiterlijk vrijdagochtend klaar zou moeten zijn heeft men geregeld dat dat gehaald werd! De afstemming daarover was open,... De ervaring met ASN Apeldoon is helemaal super; toen ik belde dat de auto uiterlijk vrijdagochtend klaar zou moeten zijn heeft men geregeld dat dat gehaald werd! De afstemming daarover was open, betrokken en servicegericht.
Ik weet niet bij welke vestiging het ligt maar ik vind het wel erg lang duren als ik een schade begin september meldt (en laat zien)bij locatie Zwolle dat deze schade uiteindelijk pas op 15 december gerepareerd is en dat ik daarvoor alsnog mijn auto twee weken kwijt ben.
Vervangende auto was oké maar zeker niet vergelijkbaar met mijn auto maar dat is ook wel erg veel gevraagd: een zevenzitter…. Met vervangende auto lekke band gehad, na bellen kwam er snel een monteur, de auto moest mee, kreeg een nieuwe band; bij ophalen, dus achteraf werd me gezegd dat er een eigen risico zou gelden omdat de lekke band niet aantoonbaar door een spijker o.i.d. was veroorzaakt maar wellicht door het nemen van een stoeprandje. Ik had geen stoeprand geraakt maar achteraf melden dat er een eigen risico is vind ik niet correct. Omdat ik de auto in Apeldoorn heb opgehaald is er tot nog toe geen verder contact geweest over nog te betalen eigen risico.
Eindresultaat is prima maar wel heel lang wachten…..

Fijn, vriendelijk, snel en keurig werk afgeleverd

Zeer prettige klantbenadering. Heel vriendelijke mensen.
Goede informatie. Doen hun best om reparatie zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
De reparatie zelf werd ook...
Zeer prettige klantbenadering. Heel vriendelijke mensen.
De reparatie zelf werd ook keurig uitgevoerd.

Prima service, vriendelijk geholpen en de schade naar alle tevredenheid hersteld.

Ik was mijn auto totaal 3 hele dagen kwijt. Vind ik best lang voor het repareren van een bumper. Op de 3e dag had ik zelf gebeld. Ik heb maar liefst 10 minuten in de wacht gestaan en heb toen... Ik was mijn auto totaal 3 hele dagen kwijt. Vind ik best lang voor het repareren van een bumper. Op de 3e dag had ik zelf gebeld. Ik heb maar liefst 10 minuten in de wacht gestaan en heb toen opgehangen! De medewerkster zei later dat ze mij vergeten was aan de telefoon!
Dat kan toch niet!
Nu moet ik nóg een keer terugkomen want ze moeten nog een klein klepje erop zetten want dat was niet beschikbaar. Ik zei dat ik deze afspraak al bijna 3 maanden geleden had gemaakt. Ze hadden toen foto's gemaakt van de bumper. Hierop was al te zien dat er een klepje ontbrak op de bumper. Dat had toch al lang geregeld moeten zijn?!
Mijn auto is dus nog steeds niet volledig gerepareerd.