Prima afhandeling. Vriendelijk personeel en mooi herstelde auto.

Vriendelijk en snel geholpen. De leen auto was op en top.
Vriendelijk en snel geholpen. De leen auto was op en top.
auto kon ik na 5 dagen weer ophalen, helaas waren er wel wat dingen wat me opviel nadat ik de auto ophaalde. namelijk de fout meldingen stonden nog in mijn auto en de nieuwe kappen die zijn geplaatst zijn niet goed gestroomlijnd met de auto.

al met al, een goed bedrijf maar door de drukte denk ik dat ze vergeten zijn de puntjes op de I te zetten.

Ik ben al vaker bij aan den bosch geweest om schades te laten maken , en telkens naar tevredenheid geholpen. Ook deze week weer erg goed geholpen door de zeer vriendelijke medewerkers.
Mijn...
Mijn auto was binnen de afgesproken tijd klaar en zag er weer uit als nieuw.
Enigste minpuntje was de leenauto die diverse kleine mankementjes had heb deze dan ook bij het inleveren aangegeven.

Vriendelijke mensen, snel geholpen.

Prima communicatie. Leenauto ook goed geregeld. Wel terug met auto vanwege verkeerde afstelling van de lampen.

De schade is tot tevredenheid opgelost en zijn vriendelijk geholpen dat is voor ons een prettige bijkomstigheid, hopelijk hebben we het niet te vaak nodig .

Vriendelijke medewerkers en de auto was op de afgesproken tijd weer keurig klaar. En ik kreeg hem nog schoner terug dan dat ik hem had achtergelaten. Erg fijn.

Heel vriendelijk personeel en de auto keurig afgeleverd, zelfs de binnenkant was schoon.

Ben fantastisch en snel geholpen. Fijne communicatie, keurige reparatie en weinig rompslomp.