Door drukte toch super snel geholpen! Toppers

Vriendelijke makkelijke medewerkers. Tijdens de reparatie van mijn bumper bleek mijn achterlicht stuk te zijn gegaan, kwam ik onderweg naar huis achter. Auto teruggebracht en ze fixten het meteen.

Meedenken en goede service verlening!
Ook het resultaat is uitstekend.

Goede ervaring. Zijn bereid om te helpen. Helaas was de wachttijd wat lang. En de reparatie duurde iets langer, maar daarin tegen. De auto is netjes gemaakt. Het ziet er goed uit en volgens de... Goede ervaring. Zijn bereid om te helpen. Helaas was de wachttijd wat lang. En de reparatie duurde iets langer, maar daarin tegen. De auto is netjes gemaakt. Het ziet er goed uit en volgens de afgesproken prijs. Zij houden zich ook aan de afspraak dat de 100 euro voor de rapport kosten in mindering worden gebracht. Ik ben over het algemeen zeker tevreden met Autoschade de Langen

Vriendelijk en behulpzaam. Mooie leenauto stond klaar voor de drie dagen dat mijn schade verholpen werd. Keurig netjes opgeleverd.

Persoonlijke benadering

Duidelijkheid en weinig of geen vraag tekens weet waar ik aan toe ben.

Al meerdere malen bij Autoschade Strijk geweest voor verschillende dingen. Altijd heel goed geholpen en men probeert altijd mee te denken. Zeer vriendelijk personeel. De laaste keer dat ik er ben... Al meerdere malen bij Autoschade Strijk geweest voor verschillende dingen. Altijd heel goed geholpen en men probeert altijd mee te denken. Zeer vriendelijk personeel. De laaste keer dat ik er ben geweest is vrij recent en toen ook weer goed geholpen en mijn auto weer netjes gemaakt.

Vriendelijke medewerkers en goede service. Mijn auto was in een paar dagen gemaakt en ook nog helemaal netjes schoon gemaakt. Super tevreden!