Vriendelijk en behulpzame personeel. Duidelijke communicatie. Auto afgegeven en dezelfde dag gerepareerd conform afspraak. Kortom: topservice!

Goede ervaring met ASN Heemskerk. Vriendelijke behulpzame receptionist. Uitgevoerde werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd en tijdens het wachten een heerlijk kopje thee aangeboden gekregen.

Vriendelijk presoneel, snel en goed geholpen

Steeds accuraat en zeer klantvriendelijk. Ik zou de bekers voor een kop koffie naast de automaat zetten, dat is net wat uitnodigender dan in de lade

Vriendelijk ontvangst.
Goede service.
Auto vlot en goed gerepareerd.
Zeer tevreden.

Vervelende schade netjes opgelost door alternatief herstel.
Dat scheelt de leasemaatschappij weer een hoop kosten.

Meer dan uitstekend.

Goede Service! Duidelijke offerte vooraf. Kleine noodreparatie ivm vakantie. Mooie leenauto. Duidelijke communicatie.

Fijn bedrijf waar je altijd welkom bent.

Hele fijne en snelle service bij ASN Autoschade. Auto was sneller klaar dan verwacht en zag er weer fantastisch uit. Het was heel fijn dat mijn auto gehaald en gebracht werd, omdat ik zelf niet kan... Hele fijne en snelle service bij ASN Autoschade. Auto was sneller klaar dan verwacht en zag er weer fantastisch uit. Het was heel fijn dat mijn auto gehaald en gebracht werd, omdat ik zelf niet kan rijden vanwege een gebroken been. Ik beveel ASN Autoservice van harte aan.

E

Zeer slecht afspraken komen ze niet na en erbij auto slecht gerepareerd waarvan ik 3 x auto terug moest brengen om het op nieuw te laten repareren ze houden je aan de lijn komen afspraken niet na