Heel snel en professioneel

Prima communicatie en een nette leenauto mee. M'n auto was keurig violgens afspraak gereed en was netjes gerepareerd en gepoetst!

Dik tevreden.

Bij het schadebedrijf werd ik uitermate vriendelijk te woord gestaan. Het allereerste wat me opviel: de NETHEID binnen het bedrijf.
Wat betreft de afspraken : alles stipt op de juiste tijd...
Wat betreft de afspraken : alles stipt op de juiste tijd en volgens afspraak.
Kortom: klantvriendelijk en correct.

Klantvriendelijk en prettige medewerkers en de schade is mooi hersteld.
Mijn dank

Mijn algemene ervaring met ASN Autoschade De IJssel is al jaren zeer goed.
Mijn algemene ervaring met ASN Autoschade De IJssel is al jaren zeer goed.
Hoewel ik een bezoek probeer te vermijden word ik de keren dat ik er kom goed geholpen. De ruilwagen staat altijd klaar en de afgesproken terug leverdatum wordt nagekomen. Verder is de afspraak waarschuwing 1 dag van te voren ook zeer prettig,

Bijna geen contact gehad, was een heel kleine schade en is gecombineerd met APK dus kan weinig vertellen over ervaring.

Goede informatie wat er mogelijk is Had wat lak schade is prima op gelost Perfect geholpen Vak mensen

Goede ervaring met ASN.
Schade keurig hersteld, ben tevreden!
Kundig en vriendelijk personeel!
Vervangende auto,(moet automaat zijn) was piekfijn geregeld!
ASN ,Aan te...
Goede ervaring met ASN.
Schade keurig hersteld, ben tevreden!
Kundig en vriendelijk personeel!
Vervangende auto,(moet automaat zijn) was piekfijn geregeld!
ASN ,Aan te bevelen bij familie, vrienden en kennissen

Kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf, medewerkers zeer klantvriendelijk en deskundig .
Auto in nieuwstaat weer opgehaald.

ASN maakt duidelijke afspraken die volledig worden nagekomen. Men is vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het werk.