Zeer klantvriendelijk en professioneel

Prima schadeherstelbedrijf met vriendelijke ontvangst!
Hopelijk hoef ik niet terug te komen maar als ik dan toch schade heb kom ik zeker naar ASN.
Een aanrader bij schade!

Een minpuntje : lange wachttijd .

Goede informatie, goede service en een uitstekend resultaat.

Klantvriendelijk, goede leenauto meegekregen met automaat en mijn eigen auto was weer als nieuw. Top service.

Heel transparant, super netjes geholpen.
Schade hersteld zoals het hoort.

"Het team van ASN Autoschade Amsterdam Zuidoost heeft mijn verwachtingen overtroffen! Vanaf het moment dat ik mijn beschadigde auto naar hun werkplaats bracht tot het moment dat ik hem weer... "Het team van ASN Autoschade Amsterdam Zuidoost heeft mijn verwachtingen overtroffen! Vanaf het moment dat ik mijn beschadigde auto naar hun werkplaats bracht tot het moment dat ik hem weer ophaalde, was de service uitstekend. Het personeel was professioneel, vriendelijk en ze leverden mijn auto in onberispelijke staat af. Ik zou hun diensten zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardig autoschadeherstel."

+ Vriendelijke medewerkers
+ Kon direct voor een spoedreparatie
+ Makkelijk gebruik van breng & haal service
+Schade mooi gerepareerd
- Montage van wielkuip was slordig...
+ Vriendelijke medewerkers
+ Kon direct voor een spoedreparatie
+ Makkelijk gebruik van breng & haal service
+Schade mooi gerepareerd
- Montage van wielkuip was slordig gedaan (schroef vergeten, duidelijk zichtbaar). Ik heb dit zelf met een andere schroef opgelost. ASN Vermaire Haarlem stuurt wel de originele schroef nog na.

Alles prima verlopen

Een erg prettige ervaring, men was heel behulpzaam en ik ben goed geholpen. De schade is netjes weggewerkt en alle afspraken zijn nagekomen.