Prima afhandeling, ze dachten goed mee over mogellijke oplossingen. Schade is keurig hersteld.

Keurig bedrijf met vriendelijke mensen. Ben erg goed geholpen door deze vakkundige vakmensen. Kom hier graag weer terug als dat nodig is.

Ik werd super fijn en snel geholpen. Medewerkers waren heel vriendelijk

Mijn auto is zo goed als nieuw herstelt, echt boven verwachting! Enige nadeel is dat het bijna 2 maanden heeft geduurd voordat ik de auto kon brengen. Echter zou ik mijn auto er de volgende keer... Mijn auto is zo goed als nieuw herstelt, echt boven verwachting! Enige nadeel is dat het bijna 2 maanden heeft geduurd voordat ik de auto kon brengen. Echter zou ik mijn auto er de volgende keer direct weer heen brengen, echt top gedaan.

We zijn uitstekend geholpen, ook toen we door omstandigheden haast hadden met het herstellen van een autoschade. Het werd voortvarend aangepakt en netjes binnen enkele dagen opgeleverd.

Zeer vriendelijk personeel en heel vakkundig! Mijn auto is weer als nieuw! Ik ben super blij!

Uitstekend! Snelle hulp en goede dienstverlening!

Voor de eerste keer kennis gemaakt ASN schade herstel. Alles is naar tevredenheid verlopen.

Prima en correcte behandeling bij zowel afspraak maken als auto inleveren.
Auto ziet er weer fantastisch uit.

Uitstekend, zijn duidelijk in de communicatie, komen hun afspraken na en als er naderhand nog iets is kun je altijd aan de bel trekken en zijn ze altijd blij om te helpen