Super gedaan! en dat is deze drukke tijden. Alles volgens afspraak

Je kan snel terecht om de schade te laten opnemen en daarna wordt er ook meteen actie ondernomen om de schade te repareren.

Vriendelijk personeel, gemaakte afspraken zijn altijd goed.

Altijd een goede communicatie en alles prima in orde!

Ik ben tevreden met alles de service vriendelijke
Communicatie en resultaat van de herstel schade

Ik leverde mijn auto in voor twee marginale schades. Een fietser die per ongeluk was blijven haken achter m'n nummerbord aan voorkant (nauwelijks schade eigenlijk) en met 2km/uur 2cm achteruit... Ik leverde mijn auto in voor twee marginale schades. Een fietser die per ongeluk was blijven haken achter m'n nummerbord aan voorkant (nauwelijks schade eigenlijk) en met 2km/uur 2cm achteruit gereden langs betonnen muurtje.

Ik ben m'n auto meer dan 2 weken kwijt geweest.

De toezegging om als kleine tegemoetkoming een krasje weg te werken aan passagiers deur, was wel toegezegd maar bleek ook niet gebeurd.

Al met al, geen beste ervaring.

Wel vriendelijke mensen en er was per ongeluk (zonder dat ik daar om gevraagd had/ of voor getekend had een vervangende auto beschikbaar gesteld.

Vriendelijk personeel met tijd voor de klant. De betreffende werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd , de gestelde drie dagen voor de reparatie liepen uit naar vijf dagen, maar ik heb liever... Vriendelijk personeel met tijd voor de klant. De betreffende werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd , de gestelde drie dagen voor de reparatie liepen uit naar vijf dagen, maar ik heb liever dat de kwaliteit boven de kwantiteit gaat.

Dank voor de goede zorgen.

Vriendelijke medewerkers die laten zien dat ze graag meedenken met de situatie. Zorgen ,ondanks de drukke agenda, dat het op tijd klaar is. Snelle, goede service.

Alles klopte, houden je netjes op de hoogte van de reparatie. Vervang auto was prima en ze denken met je mee.