Afgelopen jaar “helaas” al meerdere keren moeten aankloppen bij ASN omdat een ongeluk in een klein hoekje zit,

Ik wordt bij ASN altijd netjes en snel geholpen, en ze houden...

Ik wordt bij ASN altijd netjes en snel geholpen, en ze houden zich altijd aan de afspraken, de schades worden altijd “onzichtbaar” weg gewerkt! Zeer tevreden over!

Alles keurig afgehandeld. Mijn auto ziet er weer prima en schoon uit. De vervangende auto was ook prima!

Zeer vriendelijke mensen en dachten erg met me mee. Hebben mijn auto nog gewassen en stond keurig klaar . De bandenspanning was niet oké maar hebben het keurig voor me geregeld

Vriendelijke mensen, goede services. Meedenkend en komen hun afspraken na. Kwaliteit van herstel was top.
Een 9 ipv 10 omdat ze het zo druk hebben dat ik ca 6-8 weken moest wachten voordat ik aan de beurt was

Perfect herstel van mijn schade. Afspraak werd twee keer verzet ivm ziekte personeel en geen vervangende auto beschikbaar, maar uiteindelijk kwam dat allemaal goed

Goede service en flexibel met de planning/inleveren van de vervangende auto. Schade is perfect gerepareerd!
Fijn schadebedrijf

Zeer goed. Komen afspraken na en leveren goed werk.

Vlotte administratieve verwerking, nette ontvangst en uitstekend werk. De service van auto wassen en van binnen stofzuigen vóór aflevering, was een echte verrassing!

Prettig geholpen, snelle beoordeling van de schade en op korte termijn geholpen. Schade (klein deukje parkeerschade) is verdwenen niets meer van te zien.

Weinig communicatie, auto lang weg, na herstel toch niet helemaal goed. En na de tweede poging nog steeds niet 100%