Er wordt goed met je meegedacht en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de status van de werkzaamheden. Wij zijn zeer tevreden!

Professioneel, goeie service met duidelijke en fijne communicatie. Mooi eindresultaat! Aanrader.

Prima service, correcte vriendelijke medewerkers

Correct snel duidelijk en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en vakkundig personeel, top werk geleverd! Auto is netjes hersteld en ook nog schoon afgeleverd!!

Voor de eerste keer naar autoschade herstel geweest en ik moet zeggen dat ik bij ASN Autoschade Munsterhuis Enschede uitstekend te woord ben gestaan en geholpen. Prima ontvangst en duidelijke uitleg... Voor de eerste keer naar autoschade herstel geweest en ik moet zeggen dat ik bij ASN Autoschade Munsterhuis Enschede uitstekend te woord ben gestaan en geholpen. Prima ontvangst en duidelijke uitleg wat er ging gebeuren. Fijne leenauto meegekregen.
En ook daar een goede uitleg hoe deze auto functioneerde.

Vlotte en goede schadeafhandeling.

Auto gebracht en alles in goed overleg gerepareerd zoals over een gekomen!
De schade is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren en willen...
Auto gebracht en alles in goed overleg gerepareerd zoals over een gekomen!
De schade is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren en willen hierbij ASN Been van harte aanbevelen indien U schade aan Uw auto heeft!
Hierbij wil ik het personeel van ASN Autoschade Been Veendam hartelijk bedanken voor de reparatie! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Behulpzame medewerkers, vriendelijk en denken met je mee. Reparatie deskundig uitgevoerd en eerder klaar dan gepland

Uitstekende vakmensen. Bijzonder goede begeleiding en service.