Ik een leenauto heb gekregen. En toen ik de auto kon ophalen hij weer netjes schoon was mijn auto. Ook als ik vragen had wilde jullie bij hier goed bij helpen

Klantvriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Prima service .Vriendelijk personeel

Na schademelding bij de Leasemaatschappij van mijn auto werd er snel contact opgenomen met mij via ASN om gegevens op te vragen van de schade. Daarna kwam er snel een afspraak tot stand. De auto kon... Na schademelding bij de Leasemaatschappij van mijn auto werd er snel contact opgenomen met mij via ASN om gegevens op te vragen van de schade. Daarna kwam er snel een afspraak tot stand. De auto kon ik na 2 dagen weer ophalen en was de schade mooi hersteld. Ik kreeg ook vervangend vervoer mee, dat was echt fijn.

Top ervaring. Prima vervangend vervoer, schade aan de auto goed hersteld en als kers op de taart auto gewassen en uitgezogen.

Reactie ASN Autoschade Roosendaal:

Dankjewel voor de review.Fijn weekend.

Vriendelijk ontvangst en een adequate af(be)handeling. Zeer tevreden.

De aangegeven duur voor herstel van de auto klopte helemaal. De schade is keurig hersteld en de auto was helemaal netjes gepoetst. De service is meer dan vriendelijk, ik had geen vervangende auto... De aangegeven duur voor herstel van de auto klopte helemaal. De schade is keurig hersteld en de auto was helemaal netjes gepoetst. De service is meer dan vriendelijk, ik had geen vervangende auto nodig en ben keurig thuis gebracht. Kortom: ik ben heel erg tevreden met deze schadehersteller in Purmerend!!

Duidelijke afspraken, professioneel, netjes geholpen en de schade is keurig hersteld.

Contact was goed en afspraken zijn nagekomen.