Veel kennis en kundigheid en afspraak is afspraak.

De ontvangst en klantvriendelijkheid zijn goed. De afspraken helder en duidelijk. De schadeafhandelaars zijn terzakekundig. Vanwege hun volle agenda duurde het enige weken voordat ik mijn auto kon... De ontvangst en klantvriendelijkheid zijn goed. De afspraken helder en duidelijk. De schadeafhandelaars zijn terzakekundig. Vanwege hun volle agenda duurde het enige weken voordat ik mijn auto kon brengen, maar daar heb ik volledig begrip voor.
De schade aan mijn auto is naar mijn volle tevredenheid gerepareerd.

Aardige eigenaar en vakkundige mensen. Eerlijk prijs voor goede kwaliteit.

Reparatie schade goed. Duur wat lang, maar begreep dat er zieken waren. Vervangende auto niet echt een vergelijkbare auto. Bijv. Cataloguswaarde en handgeschakeld vs automaat.

Netjes te woord gestaan. Aantal weken moeten wachten (periode net na de zomervakantie) voor reperatie kon plaatsvinden, maar de service en kwaliteit zijn prima.

Open en duidelijk over wat ze gaan doen en geven ook eerlijk advies. Doen ze goed

Heel klantvriendelijk en snel geholpen. Communicatie was prettig en helder. De leenauto mochten we het hele weekend gebruiken, dat was erg prettig.

Goede afstemming met de klant; het werk wordt nauwkeurig en tijdig uitgevoerd.

Goede service, klant vriendelijk en goede werk kwaliteit.

Niet tevreden over het maken van de afspraak en het nakomen hiervan; tot 2x toe werd duurde de reparatie 1 week langer - had het gevoel na 2,5 weken dat de reparatie in opvultijd werd uitgevoerd.... Niet tevreden over het maken van de afspraak en het nakomen hiervan; tot 2x toe werd duurde de reparatie 1 week langer - had het gevoel na 2,5 weken dat de reparatie in opvultijd werd uitgevoerd. hoef niet te zeggen dat een periode van 2,5 week te lang is voor een reparatie van 4 dagen.
De kwaliteit van het werk was overigens perfect!