Het contact met de medewerker van het bedrijf verliep soepel. Duidelijke uitleg over de werkwijze met te maken afspraken.

Fijn contact,snelle opname en afhandeling.goede keuze geweest.

Zeer professioneel en klantvriendelijk
Heldere afspraken over gebruik leenauto
Auto na werkzaamheden netjes en schoon weer opgeleverd

Reparatie zou 2 dagen duren, maar werden er 4. Dit werd ik gewaar na zelf te bellen aan het einde van de 2e dag. Hierover had ik vooraf gebeld willen worden.
Kwaliteit van de reparatie is...
Kwaliteit van de reparatie is uitstekend.

Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze... Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze mooier hadden kunnen uitspuiten om kleurverschil tussen carosseriedelen te verkleinen.

Ik heb er geen punt van gemaakt aangezien het een leaseauto betreft, was dit mijn prive auto dan had ik de herstelwerkzaamheden niet geaccepteerd.

Auto met flinke zijschade is heel netjes gemaakt er is niks meer van te zien ben erg tevreden auto ook mooi schoon gemaakt opgeleverd ook leenauto ging prima ben dik tevreden met dit bedrijf

De klant vriendelijkheid.

Snel, vriendelijk, maar vooral vakkundig geholpen. Gespecificeerde rekening ontvangen. Vervangen onderdeel heeft dezelfde kleur als de rest van de auto. ASN Binckhorst is een vakkundige aanrader!

Na het melden van de schade werd er snel een dag ingepland waarop de schade gerepareerd kon worden. Op de dag zelf was er snelle en goede communicatie en is de schade hersteld. Bij ontvangst van de... Na het melden van de schade werd er snel een dag ingepland waarop de schade gerepareerd kon worden. Op de dag zelf was er snelle en goede communicatie en is de schade hersteld. Bij ontvangst van de auto was hij mooi gerepareerd en gewassen. Erg tevreden! 3

Mijn ervaring met ASN Gorinchem is heel erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding, en netjes op tijd klaar zoals afgesproken.