Prettig ontvangst, klantvriendelijk en professioneel.
tip: parkeerplaats 1 richting maken of alleen voor gebrachte auto's of ophalende auto's

Professioneel herstel, goede leenauto, auto was ook mooi meteen gewassen en gestofzuigd!

Mijn auto moest voor een schouwing naar ASN. Er was dus geen schade. Prims geholpen.

Ik ben heel vriendelijk ontvangen met goede informatie en adviezen. Jammer dat het een tijdje duurde voordat de reparatie plaats kon vinden maar er was mijnerzijds ook geen haast bij. Het halen en... Ik ben heel vriendelijk ontvangen met goede informatie en adviezen. Jammer dat het een tijdje duurde voordat de reparatie plaats kon vinden maar er was mijnerzijds ook geen haast bij. Het halen en brengen was een hele goede service en de auto zag er weer tip top uit waarvoor mijn dank

Ik vind ASN een vakbekwame onderneming met een servicegerichte werkwijze.
Een hartelijk ontvangst en een Swift verloop van de desbetreffende reparatie.

...........een tien is een tien, nietwaar...?

Goed en snel geregeld.

Goede service en goed werk geleverd. Vriendelijk en kundig personeel. Houden zich aa afspraken.

Het contact met ASN autoschade bedrijf was uiterst plezierig.
De medewerkers waren zeer voorkomend en klantgericht bezig.
De gemaakte afspraken zijn correct nagekomen.
Het door hen...
Het contact met ASN autoschade bedrijf was uiterst plezierig.
De medewerkers waren zeer voorkomend en klantgericht bezig.
De gemaakte afspraken zijn correct nagekomen.
Het door hen verstrekte advies heeft niets te wensen overgelaten.
Kortom Autoschade Zijdepark Bergambacht gaat zeer professioneel te werk en verdient een dikke pluim!

Zeer correct bedrijf. Vriendelijk en professioneel.
Bij aankomst waren alle papieren gereed.
Bij het ophalen van de auto kwam een monteur toelichting geven op de werkzaamheden.
De...
Zeer correct bedrijf. Vriendelijk en professioneel.
Bij aankomst waren alle papieren gereed.
De kwaliteit was uitstekend.
Niets dan lof..