Zeer klantvriendelijk en professioneel personeel

Keurig en netjes behandeld

Goede ontvangst en vaststelling schade
Het resultaat mag er zijn. Auto mooi hersteld en mooi schyoon.
In voorkomend geval zal ik ASN Bleeker aanbevelen

Helemaal super.
Alles uit handen genomen en binnen 10 dagen weer gereed.

Contact was goed en de medewerkers waren vriendelijk. Kwam netjes hun afspraken na. Niets op aan te merken en zeker een aanrader.

Ik werd erg vriendelijk geholpen, en mijn auto was op de opgegeven dag ook klaar. In de tussentijd kreeg ik een prima vervangende auto mee en mijn was zowel van buiten als van binnen lekker... Ik werd erg vriendelijk geholpen, en mijn auto was op de opgegeven dag ook klaar. In de tussentijd kreeg ik een prima vervangende auto mee en mijn was zowel van buiten als van binnen lekker schoongemaakt. Zowel het wegbrengen als ophalen verliep vlot met weinig tekst en uitleg. Dat laatste had misschien iets meer gemogen want ondanks dat ik wel een idee heb, weet ik eigenlijk niet wat er uiteindelijk allemaal gemaakt moest worden. Ik raad deze plek absoluut aan, en mocht het ooit onverhoopt nog eens nodig zijn kom ik zeker terug.

Goede communicatie, vriendelijk en kundige medewerkers, ze denken mee en staat altijd direct voor je klaar.

Auto is keurige gerepareerd, helaas duurde het wel 2 dagen langer dan gepland. Ook werken de parkeersensoren achter niet meer. Aangegeven dat de rechterachterband lek leek, dit was na ontvangst nog... Auto is keurige gerepareerd, helaas duurde het wel 2 dagen langer dan gepland. Ook werken de parkeersensoren achter niet meer. Aangegeven dat de rechterachterband lek leek, dit was na ontvangst nog steeds. Zelf moeten bellen wanneer auto gereed is.
Parkeersensoren moeten nog worden hersteld.

Vriendelijk bedrijf, die meedenkt. Snel in handelen!