De Schade is NIET naar behoren hersteld. Zo zijn de kapotte mistlamp niet vervangen en is tevens de trillende motorkap niet vastgezet. Daarnaast is nog steeds een verschil tussen rechts en links te... De Schade is NIET naar behoren hersteld. Zo zijn de kapotte mistlamp niet vervangen en is tevens de trillende motorkap niet vastgezet. Daarnaast is nog steeds een verschil tussen rechts en links te zien in de grill naar de motorkap.daar waar de ene kant mooi aansluit, is er een verschil van een halve centimeter aan de andere kant. de deuk uit mijn kentekenplaat is er niet uit. Details waar ik wél op let. Wat is er zichtbaar wel gedaan; een sierstrip vervangen en een grillplaat. Tevens vervangende vervoer gehad.

Klantvriendelijk en accuraat en vakmensen ,ik ben zéér tevreden

Fijne mensen! Uitzonderlijke prestaties die ze leveren, vakwerk!!

Prima service. Duidelijke uitleg over de kosten en eventuele kosten die erbij kunnen komen. (Bv. Verder uitspuiten ivm kleurverschil) l.

Een goede service en aflevering

Ontvangst bij receptie is klantvriendelijk en adequaat. Leenauto goed geregeld. Schade-afhandeling verloopt snel. Voortgang is telefonisch goed en vriendelijk. Bij ophalen van herstelde auto is... Ontvangst bij receptie is klantvriendelijk en adequaat. Leenauto goed geregeld. Schade-afhandeling verloopt snel. Voortgang is telefonisch goed en vriendelijk. Bij ophalen van herstelde auto is afhandeling weer prima.
De schade is goed hersteld en de auto werd schoon opgeleverd. Kortom : zeer tevreden!

Komen afspraken altijd na, correcte en goede service. De auto is netjes gepoetst en top hersteld weer afgeleverd. Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar altijd tevreden geweest in de afgelopen... Komen afspraken altijd na, correcte en goede service. De auto is netjes gepoetst en top hersteld weer afgeleverd. Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar altijd tevreden geweest in de afgelopen jaren.

Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag... Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag direct klaar bij de balie. Met het maken van de afspraak werd rekening gehadden met mijn agenda. Na 2 dagen kon ik da auto weer ophalen, keurig gewaseen en schoon. kortom; een uitstekend bedrijf! met dito personeel!

Erg vriendelijk behandeld en een zeer goede haal en breng service. Schade is prima gemaakt.