Erg vriendelijk behandeld en een zeer goede haal en breng service. Schade is prima gemaakt.

Het uitgevoerde werk is prima maar de communicatie richting de klant schiet serieus te kort.

De schade aan mijn auto is keurig hersteld!
De schade aan mijn auto is keurig hersteld!
Vriendelijk personeel, leenauto werd keurig aangeboden, maar was in mijn geval niet nodig. Het cijfer 9 heeft dit bedrijf dik verdiend! Waarom geen 10? Omdat de wachttijd ruim 8 weken was voor mijn auto gerepareerd kon worden. Maar alle complimenten voor dit bedrijf!

Ik had een expertiserapport nodig, daarbij ben ik goed geholpen door ASN Autoschade Amstelveen!

De auto ziet er weer als nieuw uit
Wielkast en sierstrip dus, echter de letters ""Speziale"" staan niet helemaar recht, zoals aan de rechterzijde

Bij het melden van de schade en het maken van een reparatie afspraak ben ik uitstekend ontvangen en geholpen. De communicatie daarna verliep ook prima.
Voor wat betreft het herstel van de...
Voor wat betreft het herstel van de schade niets dan lof. Heel netjes 'onzichtbaar' en vakkundig hersteld en geen kleurverschil te zien.
Ook bij een klein technisch probleem naderhand, werd ik snel en vriendelijk geholpen.
Aanrader, dit bedrijf

Goed bedrijf. Auto is vakkundig gerepareerd.
Duurde alleen erg lang…

Zeer klantvriendelijk snelle afhandeling zeer duidelijk goed advies .

Helemaal top; snel, adequaat, uitstekende kwaliteit van werken, zorgvuldig, service gericht...

Na de schade gemeld te hebben kon er snel een afspraak ingepland worden om te kijken naar de schade. Daarna verliep de communicatie stroef.
Door meerdere keren contact op te nemen omdat er...
Door meerdere keren contact op te nemen omdat er vanuit ASN geen respons kwam duurde het lang voordat de daadwerkelijke reparatie uitgevoerd kon worden.
Daarentegen werd er wel naar een tussenoplossing gezocht, maar dit had helaas niet het gewenste resultaat.