Netjes te woord gestaan door personeel van dit autoschadebedrijf.
Netjes te woord gestaan door personeel van dit autoschadebedrijf.
Vlot geholpen, afspraak wordt direct ingeregeld. Na het brengen van de auto keurig op de hoogte gebracht over het gereed zijn van de auto en blij weer naar huis met een keurig gerepareerde auto. Ook nog even extra bijgepoetst en voorzien van lakstift!

Goede snelle service. Extra service door de auto schoner af te leveren dan dat hij was.
Dit overtreft mijn verwachting. Goede contact momenten. zij snappen het.

Zeer professionele en adequate service.

Ik ben heel tevreden over de communicatie, denken in oplossingen en de snelheid waarmee ze werken. Mijn auto was snel klaar en dan ook nog helemaal netjes en schoon!

Alles was netjes geregeld, enig minpunt was dat we 4 weken moesten wachten voor het gemaakt kon worden, maar gezien de omvang van heg probleem, kon dit wel. Dus we gaan ervan uit als dit een... Alles was netjes geregeld, enig minpunt was dat we 4 weken moesten wachten voor het gemaakt kon worden, maar gezien de omvang van heg probleem, kon dit wel. Dus we gaan ervan uit als dit een urgenter probleem was geweest dat dit ook eerder opgepakt zou worden.

Goede en betrouwbare onderneming

De schade aan de auto is zeer professioneel opgelost.
Ziet er weer prima uit.

Vriendelijk personeel.

De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen, de schade is keurig hersteld en de wagen werd gewassen en uitgezogen weer afgeleverd.
Ook een extra stukje service door het polijsten bij een...
Ook een extra stukje service door het polijsten bij een iets beschadigde achterbumper
werd ook verholpen. Zou dit bedrijf zeer aanbevelen!

Vriendelijk personeel en de schade is netjes gemaakt.

Prima geregeld, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel, goede bereikbaarheid