Klantvriendelijk
Schade is netjes hersteld.
Goed verlopen.

Behandelen van schade was prima. Vervangende auto was wel erg aan de magere kant. Je levert een SUV in en je krijgt een toyota yaris. Ik verwachtte een vergelijkbare auto.

Auto opkorte termijn en keurig hersteld en correct met de verzekering afgewerkt

ASN heeft mijn schade zeer goed hersteld, de kras over de gehele zijkant en het achterportier wat vervangen is is heel goed gespoten. Bij het ophalen werd wel geconstateerd dat er enkele... ASN heeft mijn schade zeer goed hersteld, de kras over de gehele zijkant en het achterportier wat vervangen is is heel goed gespoten. Bij het ophalen werd wel geconstateerd dat er enkele rubberstrippen ook vervangen dienden te worden. Twee weken later hebben ze dit alsnog hersteld

Prima afgehandeld; net en zorgvuldig contact en afhandeling

Prima contact en kwalitatief goed herstel
Jammer dat je naar de dealer moet voor kalibratie technieken.

We werden na een forse schade aan onze RAV4 snel en vakkundig geholpen ook bij de afhandeling met de verzekering. Tijdens de reparatiewerkzaamheden gedurende twee dagen kregen we gratis een leenauto... We werden na een forse schade aan onze RAV4 snel en vakkundig geholpen ook bij de afhandeling met de verzekering. Tijdens de reparatiewerkzaamheden gedurende twee dagen kregen we gratis een leenauto (wel aftanken voor het inleveren, anders gedoe!). Over de reparatie zelf niets dan lof. Zeker een aanrader dus.
Ruud K., Hollandsche Rading

Na contact met vriendelijk personeel van ASN Autoschade Boll Snel een afspraak kunnen maken voor het herstel van schade aan mijn voorbumper.
Het personeel beoordeeld de schade vakkundig en...
Het personeel beoordeeld de schade vakkundig en jaagt je niet op onnodige koste.
twee dagen later kon ik de auto weer ophalen, er was niks meer te zien van de schade aan mijn voorbumper! niks op aan te merken :)

Ze denken met je mee.
allemaal heel vriendelijk
hele goede service

Ik had schade opgelopen met mijn auto en in eerste instantie zou het heel veel geld gaan kosten. De taxatie liep op tot € 3000 Hier was ik erg van ondersteboven. ASN medewerker was erg... Ik had schade opgelopen met mijn auto en in eerste instantie zou het heel veel geld gaan kosten. De taxatie liep op tot € 3000 Hier was ik erg van ondersteboven. ASN medewerker was erg betrokken en aardig. Hij gaf me verschillende keuzes, opkoper, kijken wat we met de materialen kunnen doen. Uiteindelijk hebben ze mijn auto op kunnen knapen met andere onderdelen ipv Toyota spullen dit scheelde enorm in prijs. Hier zo blij mee mijn dank was groot heb voor de mannen appelflappen meegenomen. Zo fijn dat ze hebben meegedacht.