Alles top uitgevoerd volgens plan en prijsopgave

Perfect geholpen. duidelijke uitleg, het begon al aan de telefoon. Schade gereden en met een glimlach na mijn telefoongesprek opgehangen (ondanks de schade ;-)
Super netjes hersteld, duidelijk...
Super netjes hersteld, duidelijk kosten overzicht ontvangen en alle gemaakte afspraken nagekomen. Top!

Mijn auto is naar zeer tevredenheid gerepareerd. Klantvriendelijk personeel en professioneel aanpak.

Ik werd goed ontvangen en ben netjes op de hoogste gesteld hoe en wat er ging gebeuren met mijn Bus waar ik wat schade aan had tevens kreeg ik een fijne leenauto mee om mijn werkzaamheden voort te... Ik werd goed ontvangen en ben netjes op de hoogste gesteld hoe en wat er ging gebeuren met mijn Bus waar ik wat schade aan had tevens kreeg ik een fijne leenauto mee om mijn werkzaamheden voort te kunnen zetten dus al met al een prettige ervatend ervaring en mijn busje ziet er weer top uit of er niks is gebeurd Bedankt daarvoor

Van begin tot eind een goede service, heldere communicatie en de auto weer helemaal hersteld en schoon afgeleverd

Een heel fijn bedrijf dat je goed tewoord staat een goede uitlegwat geburen met de autoen mooiop tijd klaar zo als afgesroken was zeer aanteraden

Vriendelijke, vakkundige afwerking.

Ik ben perfect geholpen bij ASN in Heerenveen! De schade is keurig verholpen, gaven een keurige leenauto mee, en waren zeer vriendelijk.

Vanaf binnenkomst was het al geweldig, werd geholpen door Khalid. Heeft mij duidelijk uitgelegd wat er gedaan gaat worden, hoe lang het gaat duren en dat zij het verder allemaal afhandelen met de... Vanaf binnenkomst was het al geweldig, werd geholpen door Khalid. Heeft mij duidelijk uitgelegd wat er gedaan gaat worden, hoe lang het gaat duren en dat zij het verder allemaal afhandelen met de verzekering en alles. Keurig werk geleverd heeft me goed op de hoogte gehouden en bij aflevering top service gekregen, auto van binnen en buiten helemaal schoon. Schade was geweldig hersteld. Mocht het nodig zijn dan ga ik hier zeker weer naar terug.

Professioneel klantvriendelijke en flexibele schadehersteller! De schade werd ter plekke beoordeeld, verholpen en afgehandeld! Een zeer tevreden Athlon Private lease rijder!