Voor mij was dit een hernieuwde kennismaking met ASN vanwege een herstelreparatie van ongeveer 10 jaar geleden.
Dat was uitstekend bevallen, dus niet naar de grote dealer welke mijn auto...
Dat was uitstekend bevallen, dus niet naar de grote dealer welke mijn auto geleverd heeft en in onderhoud is.
Bij mijn dealer kan ik, evenals bij ASN, via mijn verzekering zonder extra kosten het herstel in orde laten maken en gebruik maken van een leenauto.
Trouwens, een mooie nieuwe VW Polo meegekregen.
Daarbij vind ik het zeer belangrijk dat de kleinere bedrijven vooral levensvatbaar moeten blijven in deze maatschappij.
En niet te vergeten, bij ASN is vanaf het moment van binnenkomst alles prima geregeld.
Fijne ontvangst en goede afspraken die 100% nagekomen worden.
Klantvriendelijk vanaf het eerste contact tot het weer meenemen van mijn auto.
En niet in het laatst, een prima herstelde schade.
Dank!

Uitstekende service, professioneel personeel, prima communicatie

Uiterlijk is de schade goed gerepareerd.Jammer was dat we erg lang moesten wachten voordat daadwerkelijk de auto werd gerepareerd.Wel een prettig contact en vooral een zeer goede regeling m.b.t. de... Uiterlijk is de schade goed gerepareerd.Jammer was dat we erg lang moesten wachten voordat daadwerkelijk de auto werd gerepareerd.Wel een prettig contact en vooral een zeer goede regeling m.b.t. de leenauto

Netjes geholpen goede service en een top leenauto

Best place in repairing cars. 10 of 10

Prima. Goede communicatie en de auto wordt helemaal schoon weer teruggegeven.

Zoals al jaren het geval groot vakmanschap gecombineerd met perfecte service, een topbedrijf!!

Alles verliep zoals gehoopt. De taxatie was duidelijk en goed gedocumenteerd

Medewerkers van ASN maken duidelijke afspraken en komen deze ook na. Ik werd van tevoren gebeld dat de auto een dag langer moest blijven aangezien de deur niet vervangen kon worden maar de schade... Medewerkers van ASN maken duidelijke afspraken en komen deze ook na. Ik werd van tevoren gebeld dat de auto een dag langer moest blijven aangezien de deur niet vervangen kon worden maar de schade hersteld werd. Volgende dag was de auto op de afgesproken tijd klaar en kon weer opgehaald worden. Zonder veel gedoe. Snel en efficiënt.

Van schade taxatie tot herstellen van de schade heeft ASN autoschade Amsterdam Zuidoost voldaan aan de afspraken en verwachtingen. Het herstel duurde iets langer maar gezien het uiteindelijke... Van schade taxatie tot herstellen van de schade heeft ASN autoschade Amsterdam Zuidoost voldaan aan de afspraken en verwachtingen. Het herstel duurde iets langer maar gezien het uiteindelijke resultaat was dat geen probleem.
Kortom een prima adres voor uw schade herstel