Zeer klantvriendelijk

In augustus heb ik mijn auto met flinke hagelschade bij ASN Zijdepark Bergambacht laten brengen; ik heb voor Zijdepark gekozen door de goede aanbevelingen en vanwege het vriendelijke en behulpzame... In augustus heb ik mijn auto met flinke hagelschade bij ASN Zijdepark Bergambacht laten brengen; ik heb voor Zijdepark gekozen door de goede aanbevelingen en vanwege het vriendelijke en behulpzame contact bij mijn 1e telefoontje naar Zijdepark. Het gaf mij gelijk een goed gevoel dat alles in orde zou komen. Bij het afleveren van mijn auto werd dat nog eens bevestigd. Het bedrijf is klantgericht en dat merk je bij iedereen op de vloer. Vakkundig zijn ze ook; mijn auto is volledig hersteld en lijkt weer als nieuw. De vele deuken zijn allen hersteld! Het spuitwerk is ook super goed gedaan. Petje af voor het vakkundige herstel! Het ophalen van mijn auto was echt een verrassing; ik zou een leenauto ophalen om een weekje weg te gaan met de familie, maar zonder dat ik het wist hadden ze alsnog mijn eigen auto op tijd klaar, en volledig schoongemaakt! Dat is toch super! Dit bedrijf verdient een dikke 10

Prima schadeherstel, vriendelijke mensen. Nette leenauto

Reparatie duurde wel erg lang en men wist vooraf en tijdens jet proces niet te vertellen niet hoe lang.

Hebben mij meerdere malen een goede service gegeven. Denken mee met de klant en het resultaat is een tevreden klant en een mooi hersteld voertuig.

Karim

Eerste en de laatste keer dat ik schade laat herstellen door dit bedrijf. Na het herstellen/vervangen van een onderdeel kwam ik bij het afhalen vd auto nieuwe schade tegen. Dit zou geregeld worden,... Eerste en de laatste keer dat ik schade laat herstellen door dit bedrijf. Na het herstellen/vervangen van een onderdeel kwam ik bij het afhalen vd auto nieuwe schade tegen. Dit zou geregeld worden, uiteindelijk werd het onderdeel er niet beter door. Ze namen niet de verantwoordelijkheid door het onderdeel wat zij zelf hebben beschadigd te vervangen voor eigen rekening maar kozen voor een goedkope optie door eraan te kloten. Kortom een en al ellende!

Top ontvangst ,informatie en geïnteresseerd.
Lppen mee geven uitleg nemen foto's en maken afspraak en regels leennauto.
Contact als auto klaar is prima en goed herstel ,lopen...
Top ontvangst ,informatie en geïnteresseerd.
Lppen mee geven uitleg nemen foto's en maken afspraak en regels leennauto.
Contact als auto klaar is prima en goed herstel ,lopen mee en prima communicatie

Nette ontvangst en zorgzame medewerkers. Duurde wel wat lang voordat de auto klaar was maar dat werd bij inname al netjes aangegeven. Bij afhalen was de auto een beetje vies (van binnen en buiten)... Nette ontvangst en zorgzame medewerkers. Duurde wel wat lang voordat de auto klaar was maar dat werd bij inname al netjes aangegeven. Bij afhalen was de auto een beetje vies (van binnen en buiten) maar dat is ook keurig opgelost

Vriendelijk, correcte reparatie en goede afsluiting en service naar de klant toe.

Auto is goed grrepareerd en daarbij netjes en vlot geholpen. Fijne vriendelijke breng-haal en receptie service.

Vriendelijke ontvangst
Duidelijke offerte