Vriendelijk, vrolijk, lekker bakkie koffie snel gerepareerd denkt met je mee.

Geen enkel kritiekpunt van mijn kant! Vanaf de intake tot het afhalen professioneel.

Duurde enige tijd alweer herstel mogelijk was. Bij aanlevering en ophalen auto zijn we heel vriendelijk te woord gestaan. Last but not least: herstel is keurig doorgevoerd.

Je wordt snel geholpen , vervangende auto beschikbaar goede service en klantvriendelijk.
Wat wil je nog meer.

Schade is goed hersteld. Ontvangst bij Munterhuis ASN Enschede was goed echter had de vrouwelijke collega mij beloofd om het schade formulier voor mij in te scannnen en naar Promovendum door te... Schade is goed hersteld. Ontvangst bij Munterhuis ASN Enschede was goed echter had de vrouwelijke collega mij beloofd om het schade formulier voor mij in te scannnen en naar Promovendum door te mailen. Ik zou worden meegenomen in de cc mail. Na enkele dagen had ik nog geen bericht dus ik heb haar gebeld: ze was zeer onvriendelijk en zie dat ze me dit niet had beloofd dus had ze dit ook voor mij niet gedaan. Toen ik aangaf dat ze mij dit wel had toegezegd, gaf ze aan dat ze wel wat anders te doen had en dat ze tot haar oren toe in het werk zat. Toen legde ze de hoorn op de haak. Deze mevrouw was erg klantonvriendellijk en kwam haar toezegging niet na. Dit zorgt ervoor dat ik niet weet naar ASN Munsterhuis in Enschede zal gaan. Zeer slechte reclame voor dit bedrijf.

Zeer goed advies en uitstekende Kwaliteit.

Goed bedrijf je voelt je welkom.

Buitengewoon vriendelijk en kundig geholpen.

Duidelijk en goede communicatie. Auto is gerepareerd, en ziet er weer uit al nieuw!
Als bonus was de binnenkant gereinigd, top service!!

Goede service. Mijn auto is heel netjes gemaakt en volledig gepoetst van binnen en buiten weer bij me afgeleverd. Hij lijkt weer als nieuw. Personeel vriendelijk en behulpzaam.