Prima verzorgd netjes ontvangen afspraak nagekomen gaat zo door

Vanaf het begin tot aan het einde van het contact met Autoschade Gebr. Van Leeuwen is uitstekend geweest. Er kon direct een afspraak worden ingepland. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er... Vanaf het begin tot aan het einde van het contact met Autoschade Gebr. Van Leeuwen is uitstekend geweest. Er kon direct een afspraak worden ingepland. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er allemaal gedaan zou worden. Kortom een heel plezierig contact.

Vriendelijk en op tijd.

Goede service en vriendelijke mensen.

Zeer tevreden met de reparatie van onze auto. Contact vooraf en tijdens de reparatie was goed en vriendelijk. De leenauto was fijn.

Alles was duidelijk
Het personeel was vriendelijk
Service is prima

Vriendelijk personeel, goed service.

Goede service
alles goed geregeld
Net jammer dat het door drukte lang duurde voordat ik terecht kon

Schade is professioneel hersteld en de auto is netjes gereinigd zowel van binnen als buiten opgeleverd. De doorlooptijd was langer dan aangegeven namelijk 6 ipv 3 dagen, hierover is geen... Schade is professioneel hersteld en de auto is netjes gereinigd zowel van binnen als buiten opgeleverd. De doorlooptijd was langer dan aangegeven namelijk 6 ipv 3 dagen, hierover is geen communicatie geweest en moest ik zelf achteraan. De Afspraak om hierover terug te bellen is niet nagekomen.

Nadat ik eindelijk terecht kon met een lichte schade aan mijn achterbumper, werd dit zeer professioneel hersteld. Mijn auto stond letterlijk te shinen, omdat ze naast de herstelwerkzaamheden er ook... Nadat ik eindelijk terecht kon met een lichte schade aan mijn achterbumper, werd dit zeer professioneel hersteld. Mijn auto stond letterlijk te shinen, omdat ze naast de herstelwerkzaamheden er ook voor hadden gezorgd dat de auto extern en intern gereinigd was.