Zeer tevreden over de uitstekende service van ASN Zijdepark Bergambacht. Zeker de gastvrijheid bij binnenkomst is een 10+ waard. Er word goed meegedacht met de klant en niks is te moeilijk. Ik kom... Zeer tevreden over de uitstekende service van ASN Zijdepark Bergambacht. Zeker de gastvrijheid bij binnenkomst is een 10+ waard. Er word goed meegedacht met de klant en niks is te moeilijk. Ik kom hier zeker terug mocht ik ooit weer schade aan mijn auto hebben.

Op zich netjes gewerkt, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ik zelf moest bellen om te horen of de auto, volgens afspraak, klaar zou zijn. Dit was helaas niet het geval, dus was ik de auto dag... Op zich netjes gewerkt, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ik zelf moest bellen om te horen of de auto, volgens afspraak, klaar zou zijn. Dit was helaas niet het geval, dus was ik de auto dag langer kwijt.

Het ASN Schonewille team kon mijn auto snel inplannen. De communicatie was transparant, regelmatig en gedetailleerd.
Ik werd volledig op de hoogte gehouden van hetgeen vervangen/ gerepareerd...
Ik werd volledig op de hoogte gehouden van hetgeen vervangen/ gerepareerd moest worden. Ook wist ik wanneer bestellingen geplaatst waren.
Ik had het gevoel volledig betrokken te worden in het gehele proces.

Ik ben goed en correct behandeld en het werk dat aan de caravan gedaan moest worden is naar tevreden gedaan en er werd meegedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden

Echt super geholpen door de medewerkster.
Heel erg vriendelijk en denkt met je mee voor
oplossing.

Goede communicatie, prima service
Heel tevreden!

We zijn bij het schadebedrijf terecht gekomen via de verzekering. Een afspraak maken kon simpel, maar de termijn waarop de schade hersteld kon worden, was vrij lang, mogelijk vanwege een... We zijn bij het schadebedrijf terecht gekomen via de verzekering. Een afspraak maken kon simpel, maar de termijn waarop de schade hersteld kon worden, was vrij lang, mogelijk vanwege een zomervakantie die er tussen zat, een kleine drie maanden later. Vervolgens was de schade hersteld, maar niet compleet. We moesten vervolgens als brugman praten om de schade volledig hersteld te krijgen. Als argument werd ook ingezet de situatie, zoals deze gefotografeerd is ná het ongeluk op die plek. Vervolgens de tweede keer weer enige tijd later de auto gebracht. Hierna was de schade goed hersteld.

Nette ontvangst en uitleg keurige leenauto .mooie reparatie

Goede service, goede afwikkeling schade. Auto werd schoongemaakt en gewassen en daarna afgeleverd. Helemaal top!!

Heb alleen maar positieve ervaringen en heb hier enige tijd geleden al uitgebreid een revieuw over geschreven.