De afspraken zijn nauwkeurig nageleefd

Vakkundig en professioneel herstel van mijn tesla. Helaas liep het herstel vertraging op doordat er een verkeerde bumper (nog met uv parkeersensoren) werd geleverd vanuit tesla; wel kon ik gebruik... Vakkundig en professioneel herstel van mijn tesla. Helaas liep het herstel vertraging op doordat er een verkeerde bumper (nog met uv parkeersensoren) werd geleverd vanuit tesla; wel kon ik gebruik maken van een leenauto.
Enige punt wat beter kon/kan in mijn beleving is tussentijdse communicatie (ik had het op prijs gesteld als even gebeld werd over de vertraging).

Zeer vriendelijke mensen, die precies vertellen wat de situatie is.
De auto is super mooi herstelt en binnen de afgesproken tijd.

Vriendelijk personeel. De auto zag er erg goed uit. Er was niks meer te zien van de schade.

Alles keurig op tijd netjes hersteld!

Schade is perfect gemaakt,vriendelijk personeel,goede communicatie duidelijk en helder.

Leveren goed werk! en het personeel is vriendelijk.
Leveren goed werk! en het personeel is vriendelijk.
Ze zijn alleen erg goed van vertrouwen als je de auto ophaalt, ik hoefde maar mijn auto merk te zeggen en krijgt zo de sleutel zonder enige vorm van identificatie.
Vertrouwen is goed maar controle is beter om problemen later te voor komen.

Vriendelijke behandeling en duidelijke afspraken

Autoschade door aanrijding met dier in de avond. Bumper, lampen en zijkant beschadigd. Heel goed hersteld, Als nieuw weer. Professioneel werk; vakmanschap = meesterschap!

Heel goed. De mensen van ASN verstaan hun vak, nemen de tijd om de schade te bekijken.
Voor mij was dit de 1e keer bij ASN. Ik hoop dat ik er niet heel snel weer kom, maar als ik weer iets onhandigs met de auto doe, dan weet ik ASN te vinden.
Mijn auto is weer als nieuw!