Snelle service, en keurig werk afgeleverd

Vriendelijke ontvangst. Goede service. Schade perfect hersteld. Auto helemaal gepoetst. Binnenkant schoongemaakt. Helemaal top.

Vlotte afhandeling; binnen een paar kon de auto al gerepareerd maar op ons verzoek werd dat een week. Auto ziet er weer op piekfijn uit heel mooi gerepareerd. Een klein potje met lak om kleine... Vlotte afhandeling; binnen een paar kon de auto al gerepareerd maar op ons verzoek werd dat een week. Auto ziet er weer op piekfijn uit heel mooi gerepareerd. Een klein potje met lak om kleine (steenslag) beschadigingen werd meegeleverd.

Wanneer weet je eigenlijk of een bedrijf écht graag kkanten blij en tevreden wil maken? Als het even niet loopt zoals gepland. Dat was bij mij het geval; gevalletje niet lekker communiceren... Wanneer weet je eigenlijk of een bedrijf écht graag kkanten blij en tevreden wil maken? Als het even niet loopt zoals gepland. Dat was bij mij het geval; gevalletje niet lekker communiceren door de verzekeringsmaatschappij, er gaat was mis en het resultaat is niet wat je wilt. Meestal is het dan trekken en sleuren, dat is bij ASN Den Bosch niet het geval. Gewoon terug én regelen, leenauto staat klaar, "dat is service meneer" en dezelfde dag klaar. Daar word ik nou blij van!

Goed! ze waren in tegenstelling tot anderen snel beschikbaar, hadden een leenauto en hielpen echt. De reperatie was binnen 5 dagen uitgevoerd, en dat is voor mij een goede oplossing geweest met de... Goed! ze waren in tegenstelling tot anderen snel beschikbaar, hadden een leenauto en hielpen echt. De reperatie was binnen 5 dagen uitgevoerd, en dat is voor mij een goede oplossing geweest met de leenauto die ik had. Aan te raden dus! (al hoop ik niet dat ze het te druk krijgen gezien de wachtlijsten die ik elders hoorde ;-)

Je wordt goed geholpen. Goed geïnformeerd en de communicatie is ook zeer goed. Vriendelijk personeel en niks is teveel. Dus ik beveel ze zeker aan als je schade hebt. En leveren netjes werk af... Je wordt goed geholpen. Goed geïnformeerd en de communicatie is ook zeer goed. Vriendelijk personeel en niks is teveel. Dus ik beveel ze zeker aan als je schade hebt. En leveren netjes werk af of er geen schade is geweest.

Tevreden over aanpak schade en bij 1e contact direct uitgevoerde noodreparatie ter overbrugging tot datum van herstel. Dit duurde overigens dag langer dan aangegeven doch liever dit dan haastklis... Tevreden over aanpak schade en bij 1e contact direct uitgevoerde noodreparatie ter overbrugging tot datum van herstel. Dit duurde overigens dag langer dan aangegeven doch liever dit dan haastklis ervanmaken

Goed bereikbaar telefonisch. Vriendelijk personeel. Duidelijkheid over wat te doen. Afspraken worden nagekomen

Prettig, professioneel. Goede informatie. Ik kon vrij snel terecht. Goeie service. Aardige werknemers.

Prettig contact met betrekking tot de afspraak maken er wordt meegedacht ondanks dat dit bedrijf niet als hersteller werd aangemerkt door de leasemaatschappij. Herstel van de wagen is ook geheel... Prettig contact met betrekking tot de afspraak maken er wordt meegedacht ondanks dat dit bedrijf niet als hersteller werd aangemerkt door de leasemaatschappij. Herstel van de wagen is ook geheel volgens afspraak en tevredenheid uitgevoerd.
Hopelijk kunnen /mogen wij in de toekomst bij eventuele schade weer gebruik maken van hun diensten van de leasemaatschappij ook omdat dit bedrijf snel reageert en qua afstand bij ons in de buurt (Tilburg) zit ipv de eerder voorgestelde partij in Zwolle.