Super service, aardige mensen, faire prijzen. De vorige keer had ik een licht kras en die ik gratis even gepoetst, dat kom je zelden meer tegen. Ik kom (helaas :)) altijd terug bij De Zeeuw.

Snelle service, duidelijk in te ondernemen acties.
Behulpzaam

De service is goed, een fijne leenauto en een goede klantvriendelijkheid :-)

Contact was zakelijk en efficiënt. Organisatie speelde flexibel in op een gevraagde aanpassing in de planning. Het schadeherstel zelf werd naar volle tevredenheid uitgevoerd

Gewoon goed, snel geregeld.

Heel fijn bedrijf werken snel,goed en schoon regelen alles van A tot Z

Duidelijke intake, meedenken, vriendelijk

De rustige vriendelijke meelevende medewerker gaf mij vanaf het eerste moment het volste vertrouwen in het herstellen van mijn schade en dat gevoel was terecht!
Perfect georganiseerd en kundig...
Perfect georganiseerd en kundig schadebedrijf.

De professionele hulp die je er ervaart, zowel op het kantoor als, het geleverde werk aan het voertuig !!

Ik ben heel netjes geholpen vanaf de schade beoordeling tot een met het herstel. Er wordt heel duidelijk vermeld wat de kosten zijn, verwachting hoe lang het herstel zal duren en wanneer dat kan.... Ik ben heel netjes geholpen vanaf de schade beoordeling tot een met het herstel. Er wordt heel duidelijk vermeld wat de kosten zijn, verwachting hoe lang het herstel zal duren en wanneer dat kan.
De schade is keurig herstelt.