Eerlijke en heldere communicatie. Flexibel en meedenkend in de planning.

Men heeft mij supersnel en flexibel geholpen, heel erg fijn omdat onze vakantie daardoor niet in gevaar kwam!

Vriendelijk, correct en snel.

Goed geholpen, flexibel, mijn auto was op tijd klaar!

Gewoon alles prima geregeld na slechts een beperkt aantal contactmomenten. Bellen, intake, reparatie en ophalen. Ook een prima vervangende auto tijdens de reparatie. Waarschijnlijk omdat de schade... Gewoon alles prima geregeld na slechts een beperkt aantal contactmomenten. Bellen, intake, reparatie en ophalen. Ook een prima vervangende auto tijdens de reparatie. Waarschijnlijk omdat de schade niet essentieel was lag de geplande reparatiedatum wel wat ver in de toekomst (circa 3 maanden later).

Reparatie ziet er heel goed uit en mijn auto was zelfs gewassen en gestofzuigd bij afhalen.
Communicatie over hoe lang je de auto kwijt bent kan beter. Zou ook fijn zijn als de automatische verlichting terug aangezet zou worden.

Na een eerste telefonisch contact kon ik direct langs gaan voor opname van de schade.
De schade is uiteindelijk binnen een week hersteld. Het resultaat is prima en de auto was nog gewassen ook !. Voor twee dagen kreeg ik een leenauto. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede dienstverlening

Zeer vriendelijk en behulpzaam, wordt door personeel mee gedacht wat opzich in deze tijd weinig voorkomt. schade vakkundig gemaakt. Vervangend vervoer ook top geregeld!!
kortom een aanrader om...
kortom een aanrader om bij dit bedrijf je schade te laten herstellen.