Ten eerste wordt je zeer vriendelijk geholpen en onze schade was perfect gemaakt. Het leek weer een nieuwe auto.

Keurige reparatie. Geen negatieve ervaringen te melden.

Goed ervaring, je weet wat je mag verwachten. De wachttijd tot de daadwerkelijke reparatie was wat langer, maar al met al goed werk afgeleverd.

Ik ben hier in december/januari vorig jaar langsgeweest. Onderdeel was er niet en ben ook niet verder op de hoogte gehouden..dit was wel jammer. Maandag is alles wel opgelost, maar eerder contact... Ik ben hier in december/januari vorig jaar langsgeweest. Onderdeel was er niet en ben ook niet verder op de hoogte gehouden..dit was wel jammer. Maandag is alles wel opgelost, maar eerder contact had wel gemoeten !

Zeer goed en correct

Afspraak prima geregeld
Auto is keurig afgehaald en geretourneerd.
Persoonlijk duurde het herstel van de auto, minimale schade rechtsachter, iets te lang.
Helaas iemand met zijn...
Afspraak prima geregeld
Auto is keurig afgehaald en geretourneerd.
Helaas iemand met zijn modderschoenen ingestapt, zo meteen deur en mat even schoonmaken.
Verder prima, schade netjes hersteld.

Fred Schickendantz

Uitstekende, vriendelijke service. Prima vervangend vervoer. Auto is als nieuw

Zeer vriendelijk en met een duidelijk oog voor de behoeften van de klant. Een goed compromis werd gevonden en vervolgens werd de schade aan de wagen voor zover ik dat kon beoordelen perfect hersteld... Zeer vriendelijk en met een duidelijk oog voor de behoeften van de klant. Een goed compromis werd gevonden en vervolgens werd de schade aan de wagen voor zover ik dat kon beoordelen perfect hersteld binnen de gemaakte afspraak.Er werd bovendien duidelijk verslag gedaan aan de hand van foto's van de uitgevoerde werkzaamheden.
Klasse!

Goed , maar voor de 1e de auto bij u firma gemaakt