Het eerste contact en het maken van de afspraak wordt adequaat verwerkt.
Het eerste contact en het maken van de afspraak wordt adequaat verwerkt.
Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat de leenauto wel afgetankt ingeleverd moet worden. Daar was ik niet van op de hoogte gebracht.
De auto moet nog een keer terug omdat de goede onderdelen niet aanwezig waren.
De auto werd smerig opgeleverd. Er zaten allemaal witte handafdrukken op het interieur.

Goede service en de auto ziet er weer als nieuw uit. Vriendelijk personeel

Contact per mail en telefonisch om op de hoogte gehouden te worden is goed.
Contact per mail en telefonisch om op de hoogte gehouden te worden is goed.
Kan nog beter als jullie direct een 1ste melding maken als jullie door een verzekerings bedrijf op de hoogte gesteld worden.
En evt extra afspraken of wensen van de klant per schade noteren
Maar schade is perfect verholpen en extra kleine deuk netjes opgelost

Het contact is prima verlopen en het bedrijf denkt en werkt klantgericht.
Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk zij werken hard om klant zo snel mogenlijk te helpen.
Gemaakte afspraak...
Het contact is prima verlopen en het bedrijf denkt en werkt klantgericht.
Gemaakte afspraak is zeer zeker nagekomen. Mijn eerdere ervaring met dit bedrijf was al prima en nu weer!
De auto is door goede vakmensen hersteld en is weer als nieuw!
Ik ben zeer tevreden en blij met ASN schadeCentrun Rotterdam!

Ik kon snel terecht en de schade is snel hersteld.

Prima geholpen en wat belangrijker is: de auto is weer als nieuw. Enige minpuntje was de lange wachttijd omdat het topdruk was, maar dat was niet erg omdat ik kon rijden en de schade amper... Prima geholpen en wat belangrijker is: de auto is weer als nieuw. Enige minpuntje was de lange wachttijd omdat het topdruk was, maar dat was niet erg omdat ik kon rijden en de schade amper zichtbaar.
Toen de auto uiteindelijk aan de beurt was heeft vd Linden de auto voor de deur omgeruild omdat ik ziek was. Al met al prima service.

Reparatie perfect uitgevoerd. Receptie rommelig. Kan te maken hebben met verbouwing.

De tip om de kleur van je auto in een stift of blikje te doe dat je zelf wat bij kan werken.

Uitstekend en vriendelijk contact, geen verdere op- en/ of aanmerkingen

Schade perfect hersteld, ondanks de moeilijke lakkleur. Prima geholpen. Kan niet beter. Een voorbeeld.