Auto is erg kundig gemaakt. Niets meer te zien. Maar belangrijkste is dat ik zeer vriendelijk ben geholpen. Heel fijn.

Keurig geholpen. Prima leenauto meegekregen. En bovenal is de schade netjes hersteld!!

Goed en snel geholpen.

Ik werd goed te woord gestaan er werd mij verteld wat de schade ging kosten en een datum gepland wanner ik de auto kon brengen ik werd naar huis gebracht ik zou de auto 3dagen kwijt zijn maar de... Ik werd goed te woord gestaan er werd mij verteld wat de schade ging kosten en een datum gepland wanner ik de auto kon brengen ik werd naar huis gebracht ik zou de auto 3dagen kwijt zijn maar de volgende dag kreeg ik een telefoontje de auto was klaar en ik zou opgehaald worden ze hebben de auto ook nog door de wasstraat gehaald en van binnen schoon gemaakt ze geven zeer goede serves ik was er blij mee.

Een vriendelijk en behulpzaam personeel. Denken met je mee. Alles vakkundig gerepareerd. Heel blij met hen.

De schade is kundig en snel gerepareerd.
Het maken van de reparatie afspraak was snel gemaakt, vervangend vervoer werd geregeld.

De schade is meer dan keurig gemaakt. En omdat de schade niet binnen de afgesproken tijd gerealiseerd kon worden werd er direct een leenauto beschikbaar gesteld. Niets dan lof.

Als nieuwe klant zijn we zeer tevreden over dit mooie jonge bedrijf! De service en het meedenken in oplossingen is werkelijk grandioos en daar komt bij dat het personeel zeer klantvriendelijk is en... Als nieuwe klant zijn we zeer tevreden over dit mooie jonge bedrijf! De service en het meedenken in oplossingen is werkelijk grandioos en daar komt bij dat het personeel zeer klantvriendelijk is en altijd bereid is te helpen waar nodig.

Afspraak is afspraak bij deze ploeg vakmannen.

Perfect geholpen!

Vriendelijke mensen, netjes geholpen, goede communicatie. ze hadden zelfs de koplamp van mijn bedrijfswagen vervangen die stuk was, echt top.
Fijne zaak. Schade is heel netjes gerepareerd. Ik...
Fijne zaak. Schade is heel netjes gerepareerd. Ik kom hier graag weer voor een schade herstel