Wij hebben de auto bij ASN gebracht en vanaf het eerste welkom werden we uiterst vriendelijk en correct behandeld.
Direct bleek de kennis van schade aan voertuigen groot.
Bij het ophalen...
Direct bleek de kennis van schade aan voertuigen groot.
Bij het ophalen van onze auto zagen we dat de schade perfect was hersteld. Niets dan lof.

Schade netjes hersteld. Echter nog niet helemaal klaar. Nieuwe bumper is besteld maar nog niet aanwezig. Afspraak hiervoor op dinsdag 19 september.
Wat wel opviel is dat auto van binnen niet...
Wat wel opviel is dat auto van binnen niet mooi schoon is afgeleverd. Nog veel stof in het interieur. Mogelijk dat dit pas gedaan wordt op 19 september.

Na het maken van de afspraak stond de kernactiviteiten keurig klaar. Twee dagen later was de schade hersteld. Voor zover ik kan beoordelen volledig onzichtbaar. En de auto gewassen en uitgezogen.... Na het maken van de afspraak stond de kernactiviteiten keurig klaar. Twee dagen later was de schade hersteld. Voor zover ik kan beoordelen volledig onzichtbaar. En de auto gewassen en uitgezogen. Kortom: ik ben zeer tevreden

Goede service en vakkundig herstel

Heel transparant bedrijf! Ik had een flinke schade aan beide zijdeuren, dorpel en middenstijl. Aangezien ik erg gesteld ben op mijn auto vroeg ik of ik soms mocht kijken bij mijn auto. Dit was geen... Heel transparant bedrijf! Ik had een flinke schade aan beide zijdeuren, dorpel en middenstijl. Aangezien ik erg gesteld ben op mijn auto vroeg ik of ik soms mocht kijken bij mijn auto. Dit was geen enkel probleem en er werd mij het hele proces uitgelegd. Ik heb de auto weer helemaal hersteld opgehaald en er is niets meer te zien van de schade. Heel fijn en vriendelijk geholpen.

Laagdrempelig ontvangst, waarbij ik op korte termijn een afspraak kon maken. Prettig ontvangst bij de afspraak en snel, kundig en naar tevredenheid geholpen.

Auto naar zeer tevredenheid gerepareerd. Super fijn geholpen en te woord gestaan. Er was nog 1 plekje op korte termijn voor de reparatie en daar gebruik van gemaakt. Leuke leenauto gehad.
Auto naar zeer tevredenheid gerepareerd.
We zijn zeer tevreden over ASN Autoschade. bedankt !

Goed vriendelijk

Vriendelijk personeel ,goed behandeld goede service nette reparatie van goede kwaliteit. alleen wat aan de dure kant ,maar dan heb je ook wat

Houden zich goed aan de afspraak.