Leuke mensen, correct en snel.

Ik werd keurig te woord gestaan De auto is gehaald en gebracht en ik had vervangend vervoer. Helemaal top!

Zeer makkelijk in contact mee te komen, snel duidelijk wat er moet gebeuren. Goede leenauto meegekregen. Schade is uitstekend hersteld, ziet er niets meer van! Tevens zeer vriendelijke mensen.... Zeer makkelijk in contact mee te komen, snel duidelijk wat er moet gebeuren. Goede leenauto meegekregen. Schade is uitstekend hersteld, ziet er niets meer van! Tevens zeer vriendelijke mensen. Absolute aanrader!

Zeer plezierig en prettig afgehandeld. De auto ziet er als nieuw uit van binnen en van buiten.

Duidelijk contact over afspraken , duidelijke communicatie.

Top service en snelle afhandeling!

Positief qua afspraken,reparatie en verdere afwikkeling.

Prima adequate ontvangst,offerte en reparatie
Kloppende afspraakgemaakt ;ik kon er op wachten en het resultaat was uitstekend!

Afspraken zijn goed nagekomen, maar na een paar dagen wil je wel graag weten hoe lang de reparatie gaat duren en welke (additionele) kosten er zijn. Daar heb ik na een week toch weer zelf over... Afspraken zijn goed nagekomen, maar na een paar dagen wil je wel graag weten hoe lang de reparatie gaat duren en welke (additionele) kosten er zijn. Daar heb ik na een week toch weer zelf over moeten bellen.