Deskundige medewerkers en prima uitleg omtrent schadeafhandeling!

Deskundige medewerkers en prima uitleg omtrent schadeafhandeling!

Een perfecte bedrijf

Top services niks op aan te merken

Mijn auto was niet gewassen en toen kreeg ik wel een bon voor een budget wasbeurt. Dat was een beetje jammer maar wel opgelost. Ik zou dat nooit zo doen. Ik zou zorgen dat de auto gewassen was voor... Mijn auto was niet gewassen en toen kreeg ik wel een bon voor een budget wasbeurt. Dat was een beetje jammer maar wel opgelost. Ik zou dat nooit zo doen. Ik zou zorgen dat de auto gewassen was voor de klant

De review is eerder gekomen dan de auto hersteld is. Ik kan daarom nog geen oordeel geven over ASN autoschade Hherlen

Boll medewerkers zijn super vriendelijk, en dat is fijn als je met een probleem als 'autoschade' te maken hebt. Ze zijn goed bereikbaar. Denken goed mee. En leveren super goede service. Ik... Boll medewerkers zijn super vriendelijk, en dat is fijn als je met een probleem als 'autoschade' te maken hebt. Ze zijn goed bereikbaar. Denken goed mee. En leveren super goede service. Ik was zeer blij met mijn keuze voor Autoschade Boll in Bunnik!

Top bedrijf! Snelle service!

Correct en vakkundig snel schade herstelt.

Beetje hoekige maar aardige mensen werken er maar communicatie is niet hun sterke punt. Bv. zou een tussentijdse update wat de stand van zaken is, niet misstaan. De reparatie duurde alles bij elkaar... Beetje hoekige maar aardige mensen werken er maar communicatie is niet hun sterke punt. Bv. zou een tussentijdse update wat de stand van zaken is, niet misstaan. De reparatie duurde alles bij elkaar ruim 5.5 week. Kwam ongetwijfeld door de drukte door storm Polly en niet leveren van onderdelen maar communiceer dat actief en laat de klant niet steeds zelf moeten bellen. Auto zou klaar zijn (nadat er zelf was geïnformeerd) maar bij aankomst was er toch nog iets ontdekt en konden we weer naar huis en later terugkomen. Had ik wel een telefoontje over verwacht maar lukte kennelijk ook niet.
Waren twee spikkels meegespoten en dat is snel en netjes opgelost.