Schade aan je auto is nooit leuk. Gelukkig ben ik vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers ASN Autoschade Van Veen Leiden. Op de afgesproken dag kon ik de auto brengen en op de... Schade aan je auto is nooit leuk. Gelukkig ben ik vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers ASN Autoschade Van Veen Leiden. Op de afgesproken dag kon ik de auto brengen en op de afgesproken dag stond de auto weer gewassen klaar.

Goede afspaken

Het contact met ASN verliep prima. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op mijn vragen werd eerlijk en adequaat geantwoord, er werd snel gereageerd via WhatsApp. Duidelijke offerte, waaruit goed... Het contact met ASN verliep prima. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op mijn vragen werd eerlijk en adequaat geantwoord, er werd snel gereageerd via WhatsApp. Duidelijke offerte, waaruit goed bleek wat we konden verwachten. Bij de uiteindelijke schade-afhandeling bleek minder nodig te zijn dan in eerste instantie gedacht. Dit werd goed gecommuniceerd en scheelde uiteindelijk flink in de portemonnee!

In eerste instantie goed geholpen om lakschade aan de voorzijde van de wagen te verhelpen. Hierin werd een voorstel gedaan om dit op een goedkopere manier te verhelpen dan de bumper in zijn geheel... In eerste instantie goed geholpen om lakschade aan de voorzijde van de wagen te verhelpen. Hierin werd een voorstel gedaan om dit op een goedkopere manier te verhelpen dan de bumper in zijn geheel te spuiten.
Achteraf gezien vind ik het resultaat hiervan persoonlijk onvoldoende en dit is initieel bij mij niet aangegeven dat je het nog steeds blijft zien, al hoewel het minder zichtbaar was dan initieel.
Het zou fijn zijn geweest als dit duidelijker gecommuniceerd was vooraf en je als klant meegenomen wordt in de mogelijkheden en het resultaat hiervan. Dan kan je als klant zelf de keuze maken of de geboden oplossing naar tevredenheid aansluit. Nu is dit niet het geval en ben ik geneigd om het alsnog netjes te laten herstellen.

Opel Corsa van mijn dochter was door derden beschadigd en moest hersteld worden.
De intake van de beschadigde auto is minimaal en wordt binnen enkele minuten gedaan. Het maken van enkele foto's is de belangrijkste activiteit.
Eigen inbreng m.b.t. aandachtspunten wordt niet gewaardeerd. "Wij kijken de auto zorgvuldig na"
Auto volgens afspraak gebracht stipt di ochtend om 8.00 uur. De auto zou vrijdagochtend klaar zijn. Op do ochtend had ik met mijn Renault een werkplaatsafspraak bij Janssen-Kerres aan de overkant van ASN. Dus even overgestoken naar ASN om te informeren naar de voortgang van de Corsa.
Omdat de receptie onbemand was en de deur naar de werkplaats openstond ben ik daar naartoe gelopen. Meteen werd ik agressief benaderd door de eigenaar.
Auto was nog niets aan gedaan en ik moest me er niet mee bemoeien. Ze zouden wel bellen. Op di ochtend gebeld door ASN en aansluitend Corsa opgehaald.
Eerste indruk was redelijk maar nadere inspectie leverde volgende op: stofdeeltjes en andere rommel onder de nieuwe verf vooral onder achterraam, enorme laagdikte op de randen van de deur, lopers en verfzakkers bij deur, proppen vergeten afplakpapier in deursponning, spuitnevel op achterlicht en banden, kenteken-plaathouder deels wit gespoten als gevolg van slordig afplakken, veel witte verf op onderzijde auto (was vroeger zwart). Alles bij elkaar een zeer matige kwaliteitsindruk.

Wat een supervriendelijke en goede service. Ik kon terecht voor een noodreparatie en daarna heb ik de huurauto netjes en schoon meegekregen tijdens de reparatie. Mijn eigen auto mooi gerepareerd en... Wat een supervriendelijke en goede service. Ik kon terecht voor een noodreparatie en daarna heb ik de huurauto netjes en schoon meegekregen tijdens de reparatie. Mijn eigen auto mooi gerepareerd en blinkend schoon retour. Vrolijke vriendelijke mensen echt aangenaam!

De mensen zijn klantvriendelijk, ondanks de enorme drukte was de communicatie duidelijk en werden er geen valse verwachtingen gewekt. De auto was klaar tijdens onze vakantie. Vooraf was afgesproken... De mensen zijn klantvriendelijk, ondanks de enorme drukte was de communicatie duidelijk en werden er geen valse verwachtingen gewekt. De auto was klaar tijdens onze vakantie. Vooraf was afgesproken dat mijn dochter de auto zou halen. Dat ging niet, dus mijn buurman haalde auto. Ik werd gebeld of dat klopte. Keurig. Schadeherstel was prima uitgevoerd.

Prima geholpen en schade is goed hersteld.
Blij verrast met de leenauto, dit betrof een moderne hybride en reed ook goed.
Hartelijk dank.

Wij zijn zeer tevreden over de service van ASN. Van meet af aan werd meegedacht bij het herstel van de schade. De inname van de auto en het contact daarna was zeer professioneel en vriendelijk. En... Wij zijn zeer tevreden over de service van ASN. Van meet af aan werd meegedacht bij het herstel van de schade. De inname van de auto en het contact daarna was zeer professioneel en vriendelijk. En de schade werd vakkundig gerepareerd. Niets dan lof

Vriendelijk personeel. Auto ziet er weer netjes uit.