Prettig contact goede afspraken

Keurig ,netjes afgeleverd , komen afspraken na , auto terug gebracht netjes en gewassen top

Vriendelijke kundige medewerkers, goede service en contact. Uitstekend resultaat!

ASN Uihoorn heeft de resterende punten van de gevolgen van een storm schade goed opgepakt. Ze hebben met zorg gehandeld en mijn auto z.s.m. klaar gekregen. Het vervangend vervoer was goed. De... ASN Uihoorn heeft de resterende punten van de gevolgen van een storm schade goed opgepakt. Ze hebben met zorg gehandeld en mijn auto z.s.m. klaar gekregen. Het vervangend vervoer was goed. De behandeling door de medewerkers was goed. Dank,

Onze auto ziet er weer als nieuw uit. Van de schade niets meer te zien

Hersteld de schade netjes er is niks meer van te zien de communicatie kan nog wel wat verbeterd worden mar ik ben heel tevreden met het geleverde resultaat hartelijk bedankt hiervoor.vriendelijke... Hersteld de schade netjes er is niks meer van te zien de communicatie kan nog wel wat verbeterd worden mar ik ben heel tevreden met het geleverde resultaat hartelijk bedankt hiervoor.vriendelijke groeten mevrouw C.A van Eijk-van Stek.

Goede service en een goed herstel van de hagelschade.

De mevrouw a/d balie was zeer vriendelijk
en heeft alles goed uitgelegd wat er gedaan zou worden
de achterbumber is mooi gemaakt.
A.W.Albers

De schade aan onze auto was ontstaan op een parkeerplaats met de dader op het kerkhof. Echter gaan wij met deze wagen komende week naar Spanje en blijft de auto daar (komt een Spaans kenteken op).... De schade aan onze auto was ontstaan op een parkeerplaats met de dader op het kerkhof. Echter gaan wij met deze wagen komende week naar Spanje en blijft de auto daar (komt een Spaans kenteken op). Ondanks de enorme drukte bij ASN en een lange wachttijd hebben ze toch geprobeerd om een gaatje te maken en onze auto overal tussendoor te herstellen. En dat is geweldig gelukt. Mijn complimenten dan ook niet alleen voor de kwaliteit van de reparatie (dat waren we wel gewend) maar vooral voor de bereidwilligheid om met ons mee te denken en naar een oplossing te zoeken. Bedankt jullie allemaal.

Rob en Deirdre Boeree