Prima hersteld en de auto ook nog eens gewassen. Wel lange wachttijd voordat er een plek is voor het herstel.

Vriendelijke medewerkers en kennis van zaken.

Top ervaring en erg goede betrouwbare service

De schade aan mijn auto is keurig volgens afspraak hersteld. Vriendelijke medewerkers zorgen voor een prettig gevoel.

Zeer positief. Vriendelijk en behulpzaam personeel, dat zich houdt aan de afspraken. Bovendien is het zeer prettig, dat hier de telefoon meteen wordt opgenomen en je niet ellenlang in de wacht wordt... Zeer positief. Vriendelijk en behulpzaam personeel, dat zich houdt aan de afspraken. Bovendien is het zeer prettig, dat hier de telefoon meteen wordt opgenomen en je niet ellenlang in de wacht wordt gezet met hinderlijke achtergrond"muziek"!
De reparatie aan mijn auto werd in mijn ogen gezien uitstekend en vakkundig uitgevoerd.

De medewerkers van ASN autoschade zijn vriendelijk, communicatief en zeer deskundig.
De prijskwaliteitsvberhouding is zeer goed. Bij schade kom ik hier zeker terug!

Telefonische bereikbaarheid was even minder, maar uitstekende service, uitleg en afhandeling in het algemeen.

De medewerkers zijn zeer vriendelijk, duidelijk in hun communicatie en de schade is uitstekend hersteld.

Zeer goed geholpen door Reinier, goede uitleg