De schade aan mijn auto is prima gerepareerd.
Het bedrijf komt zijn afspraken na.
De schade aan mijn auto is prima gerepareerd.
Het bedrijf komt zijn afspraken na.
Er werd aangegeven dat de auto ( door werkdruk ) na ongeveer14 dagen klaar zou zijn, wat ook uit kwam.
Het hele grote voordeel van dit bedrijf is dat men zaterdag in de ochtend open is zodat direct een vervangende auto geregeld werd zodat ik vervangend vervoer had.
Men hield het bedrijf zelf langer open om mijn auto na sluitingstijd aan te bieden en te helpen met de afhandeling met de verzekering.

Als tip zou ik in de vervangende auto een kleine beschrijving geven met daarop de belangrijkste functies van de leenauto. Denk hierbij aan de keuze brandstof, bediening verlichting en ruitenwissers, verstellen zitting, starten auto met drukknop.

Snelle reacties en afhandeling
Netjes gemaakt ook super

Komen afspraken na auto gewassen terug helemaal top

Ik werd netjes en correct geholpen

Prima. Alles keurig afgehandeld.

Komen afspraken na + strak werk

Schade vakkundig afgehandeld en zeker receptie kundig bemand.

Ondanks dat het druk was, kon ik dezelfde dag nog terecht. Na een week kon ik mijn auto ophalen. .

Goed schadeherstel en vriendelijke afhandeling, telefonisch en in persoon. Ondanks de vakantie drukte heeft men toch de auto volgens afspraak gerepareerd en dat wordt zeer gewaardeerd. Zeker omdat... Goed schadeherstel en vriendelijke afhandeling, telefonisch en in persoon. Ondanks de vakantie drukte heeft men toch de auto volgens afspraak gerepareerd en dat wordt zeer gewaardeerd. Zeker omdat we met de beschadigde auto op vakantie gingen. Ook een prima vervangende auto gekregen.

Vrij goede ervaringen. Jammer genoeg moest ik al vaker langs bij hun. Maar heb best goede ervaring.