Controle vooraf op verstrekte leenauto is nodig. In de bagageruimte lag nog afval en auto was niet afgedankt. Niet gevraagd om compensatie voor financieel nadeel, ook niet aangeboden. Goed
Schadeherstel goud uitgevoerd.

Vakbekwaam, betrouwbaar en vriendelijkheid.

Vriendelijke personeel. Snel en correcte prijsopgave. Duidelijkheid. Snel en vakkundig .een aanrader.

Klantvriendelijk en goede service!

Enorm snel geholpen, heel fijn bedrijf!! Vriendelijk personeel en gaan erg professioneel te werk.

Maakt correcte afspraken en levert, voor zover ik dat als leek kan beoordelen, uitstekend werk af!

Het bedrijf, met name Peter, heeft ons voortreffelijk geholpen. Meedenken met mij als klant en vooral denken in oplossingen hebben mij zeer aangenaam verrast.

Keurig, gewassen , en op tijd klaar.

Het contact met het bedrijf in Almere is prima verlopen. Auto is opgehaald en weer afgeleverd zoals besproken en als we vragen hadden, dan konden we ze bellen.
Ik ben echter niet tevreden...
Ik ben echter niet tevreden over de geleverde werkzaamheden en ik laat het even in het midden of dit bij de leasemaatschappij ligt of het bedrijf in Almere.
De schade is niet hersteld! De beschadigde bumper en koplamp zijn niet vervangen. Het enige wat is gedaan is dat ze met wat nieuwe lak de schade minder zichtbaar hebben proberen te maken. Zonde van een zo nieuwe auto om het zo te proberen te herstellen. Schade op de koplamp is nog steeds te zien en waar ze met nieuwe lak de schade hebben proberen te verbergen kan je dat ook zien op de bumper.

Prima bedrijf!