Professioneel bedrijf met een persoonlijke aandacht. Goede communicatie naar de klant.
Tip: Eindcontrole ook (soms) de kofferbak meenemen als de bumper gedemonteerd is geweest.

Prima service, vriendelijke behandeling en geen wachttijden.

Heel goed. Snelle en vriendelijke service, fijne lease auto en auto gewassen terug!

Perfect klantvriendelijk en meedenkend mede gelet op de datum van reperatie. Datum eerder als gpland. Plus gratis leenauto grkregen omdat de reperatie daags na het telefoontje gerepeteerd kon... Perfect klantvriendelijk en meedenkend mede gelet op de datum van reperatie. Datum eerder als gpland. Plus gratis leenauto grkregen omdat de reperatie daags na het telefoontje gerepeteerd kon worden Vriendelijke mensen

Nadat ik de auto gebracht had voor een kleine schade, gebeurde bij het uitdeuken iets wat de schade post groter maakte. Werd hierover netjes gebeld. moest hierdoor met de verzekering van de... Nadat ik de auto gebracht had voor een kleine schade, gebeurde bij het uitdeuken iets wat de schade post groter maakte. Werd hierover netjes gebeld. moest hierdoor met de verzekering van de tegenpartij aan de slag. Hierbij heeft ASN mij geholpen en was alles snel geregeld. Daarna de schade in 2 dagen gemaakt en de auto ziet er weer goed uit.

Goede service.

Professionele en kundige medewerkers met oog voor de mensen! Daarnaast is een weer schone auto net dat beetje extra voor een grote glimlach na geleden schade

Het heeft 8 dagen gekost om een normale krasje te repareren. Ik denk dat het beter gepland had kunnen zijn

Ontvangst en ophalen auto prima.
Auto was schoon opgeleverd.
Nadeel is dat je niet op de hoogte wordt gehouden van wanneer de auto gerepareerd is.
Heb zelf 3x moeten bellen en werd...
Ontvangst en ophalen auto prima.
Auto was schoon opgeleverd.
Heb zelf 3x moeten bellen en werd in plaats van 2-3 dagen, 2 weken. Werd hierover niet geïnformeerd.