Communicatie was zeer goed en klantvriendelijk (zowel per mail, telefonisch als aan de balie). De schade is keurig hersteld. Prettig dat ze mij met foto's hebben laten zien wat er precies aan... Communicatie was zeer goed en klantvriendelijk (zowel per mail, telefonisch als aan de balie). De schade is keurig hersteld. Prettig dat ze mij met foto's hebben laten zien wat er precies aan werkzaamheden is verricht.

Ontvangst prima. Afspraken gemaakt. Deze zijn niet nagekomen. Afhandeling schade slecht. Zodanig dat het nu overnieuw moet. Er is niet gecontroleerd voor aflevering. Gelukkig werd dit beaamt. Zodat... Ontvangst prima. Afspraken gemaakt. Deze zijn niet nagekomen. Afhandeling schade slecht. Zodanig dat het nu overnieuw moet. Er is niet gecontroleerd voor aflevering. Gelukkig werd dit beaamt. Zodat dit geen issue is. Wil na wederom herstel wel opnieuw beoordelen. Maar voor nu is dit de ervaring.

Ik ben zeer tevreden met mijn behandelijg bij ASN! Het kon niet beter vooral toen de auto klaar was werd hij naar mijn huis gebracht ! Dat had ik niet vewacht! Want ik zag op om naar de... Ik ben zeer tevreden met mijn behandelijg bij ASN! Het kon niet beter vooral toen de auto klaar was werd hij naar mijn huis gebracht ! Dat had ik niet vewacht! Want ik zag op om naar de waarderpolder te moeten rijden! Vond het TOP!

Mijn ervaring is zeer goed. Ik kwam onaangekondigd met het verzoek voor een inspectie van de schade en daarna het maken van een afspraak. Ik werd meteen geholpen door een zeer vriendelijke... Mijn ervaring is zeer goed. Ik kwam onaangekondigd met het verzoek voor een inspectie van de schade en daarna het maken van een afspraak. Ik werd meteen geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Andere mensen die ik daarna sprak waren al net zo vriendelijk. Een afspraak werd gemaakt, en inmiddels is de schade perfect hersteld. Eigenlijk een perfecte 'klantervaring'.

Je kunt tijdens de openingstijden langskomen wanneer je wilt om de schade te laten opnemen. De man achter de receptie is vriendelijk en heeft duidelijk alles goed georganiseerd. Als je de auto... Je kunt tijdens de openingstijden langskomen wanneer je wilt om de schade te laten opnemen. De man achter de receptie is vriendelijk en heeft duidelijk alles goed georganiseerd. Als je de auto brengt om de schade te herstellen zijn alle formulieren al van te voren ingevuld. Even een handtekening zetten en je vertrekt met een leenauto.
Van de schade is na reparatie uiteraard niets meer te zien.

Ik ben een keer bij Vermaire geweest maar ik ben ontzettend aardig vlug en netjes geholpen. Vervangende auto stond klaar en de afhandeling was sneller dan verwacht.

Top geregeld!

Goeie service, vriendelijk, goed resultaat en snel.

ASN Autoschade is een prima bedrijf met vakkundige mensen waar service hoog in het vaandel staat.
De vriendelijk medewerkers zijn allemaal Top.
Dus kortom een in een woord een aanrader.

Goede ervaring! Mensen denken met je mee en werken netjes