Prima geholpen

Top, alles werd voor me geregeld en zeer klantvriendelijk. Auto is weer nieuw

Klantgericht, correct, vriendelijk, oplossingsgericht.

Correcte behandeling, reparatie keurig uitgevoerd.

Duidelijke afspraak en keurig hersteld aanrader

Het was voor mij de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten. Goede communicatie, mooie leenauto en top vakwerk afgeleverd. Aanrader indien nodig

Nadat ik mijn auto voor herstel heb moeten binnenbrengen bij ASN Heerlen, had ik een erg positief gevoel over het bedrijf en de Service. Ik kon de schade zonder afspraak meteen laten bekijken.... Nadat ik mijn auto voor herstel heb moeten binnenbrengen bij ASN Heerlen, had ik een erg positief gevoel over het bedrijf en de Service. Ik kon de schade zonder afspraak meteen laten bekijken. Diezelfde dag werd er meteen een datum afgesproken voor het herstel. De vervangwagen die ik kreeg werkte ook prima en had airco, wat heel fijn was in de warme dagen. Het herstel duurde langer dan verwacht door vertraagde levering van een onderdeel. Maar ik kon elke dag bellen voor een update en ik werd vriendelijke verder geholpen. Nog fijner was geweest als ASN zelf telefonisch of via mail een update gaf, maar dit kost veel tijd natuurlijk. De schade is ook prima gerepareerd.

Een goede en snelle service. De schade aan de auto is heel mooi hersteld.

Prima service en eindresultaat herstel auto.

Zeer goede communicatie en snelle afhandeling van de schade! Erg blij met het schade herstel