Een heel prettige ervaring. Erg vriendelijk en komen gemaakte afspraken na. De schade is heel mooi hersteld!
Er moest nog iets nabesteld worden, dat zijn ze bij mij thuis komen afleveren en plaatsen, wat een service.
Als het nodig is ga ik zo weer naar ASN Schadeherstel Leeuwarden!

Na enkele telefoon gesprekken met het bedrijf uitstekend geholpen met de ruitreparatie van onze caravan.
Het bedrijf heeft de reparatie correct afgehandeld met mijn verzekeraar.
Het bedrijf heeft de reparatie correct afgehandeld met mijn verzekeraar.

Kort om, het is top geregeld!

Verricht herstel is van zeer hoge kwaliteit. Uitstekende service, zeer klantgericht. Duidelijke afspraken.

De service is uitstekend
Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam
topbedrijf

Vervangende auto duurde even. Donderdag ochtend schade gemeld, vrijdag net na de middag vervangende auto. Na vraag hoe lang de reparatie ging duren was het antwoord dat dit tot 3 weken kon duren.... Vervangende auto duurde even. Donderdag ochtend schade gemeld, vrijdag net na de middag vervangende auto. Na vraag hoe lang de reparatie ging duren was het antwoord dat dit tot 3 weken kon duren. Blj dat dit maar 4 dagen exclusief weekend duurde. Auto rijd weer als een zonnetje.

Een allervriendelijkste ontvangst en rustige behandeling van je probleem.
Het is er altijd druk maar als klant krijg je aandacht.
Snelle afspraak voor herstel.
Schade uitstekend...
Een allervriendelijkste ontvangst en rustige behandeling van je probleem.
Het is er altijd druk maar als klant krijg je aandacht.
Snelle afspraak voor herstel.
Schade uitstekend hersteld!

Erg fijn! De servicemedewerkers aan de receptie zijn erg vriendelijk, evenals de monteurs! Erg fijn bedrijf en met duidelijke communicatie!

Na opname van schade zou er een afspraak gemaakt worden voor herstel. Na een maand zelf maar contact opgenomen. De opdracht was niet opgestart door vakantie medewerker.
Opdracht werd alsnog...
Opdracht werd alsnog opgestart en werd verder goed afgehandeld.

Prima ervaring met Zijdepark, doen wat zij zeggen en werk ziet er erg goed uit, elke schade die ik daar heb laten repareren is erg mooi gedaan en snel.
kortom een aanrader wat schade herstel...
kortom een aanrader wat schade herstel betreft

Vriendelijk en snel geholpen. Het resultaat is top want de auto is helemaal hersteld en er is niks meer te zien van de schade. Toen ik mijn auto ging ophalen was hij zelfs van binnen en buiten... Vriendelijk en snel geholpen. Het resultaat is top want de auto is helemaal hersteld en er is niks meer te zien van de schade. Toen ik mijn auto ging ophalen was hij zelfs van binnen en buiten gewassen, dat was een positieve verassing!