Prettige ervaring. Goede service.

Alles is precies zo gegaan als afgesproken. Tijdens het herstel was er goede communicatie en alles zag er bij de aflevering weer als nieuw uit!

Ik werd zeer vriendelijk en respectvol ontvangen. Er werd goed meegedacht hoe alle schade opgelost kon worden. Duidelijke afspraken, heldere communicatie. De auto was snel klaar, ik had een fijne... Ik werd zeer vriendelijk en respectvol ontvangen. Er werd goed meegedacht hoe alle schade opgelost kon worden. Duidelijke afspraken, heldere communicatie. De auto was snel klaar, ik had een fijne leenauto mee.

Lange wachttijden .

Ik ben zeer correct en snel geholpen. Wat andere herstel bedrijven niet konden, nl binnen redelijke termijn mij helpen, lukte ASN wel. Ik ben ze dan ook zeer dankbaar.

Alles netjes afgehandeld en gerepareerd....zelfs de auto helemaal schoon afgeleverd... Topservice....

Zeer tevreden over het herstel van de schade. Duidelijke en heldere afspraken over haal- en brengservice en nemen tijd voor het beantwoorden van mijn vragen. Kortom ik ben een tevreden klant.

Ik heb voor de eerste keer hiermee te maken gehad en ben zeer tevreden!

Zo te zien is de schade netjes hersteld.
De informatie over de opleverdatum had wel wat alerter kunnen worden geleverd.

ASN autoschade Bons is een zeer ervaren bedrijf al jaren naar ieders tevredenheid gevestigd in Veghel. Onze auto was na 2 dagen weer tiptop in orde. Perfect hersteld van de schade.