Goede communicatie
Snel
Correct
Fijn dat ze meelopen voor auto stoeltjes
Auto wassen is mooie service

Alles goed geregeld. Communicatie, leenauto, reparatie prima, aardig en goed personeel. Enige minpunt is: in april schade gemeld, in juli pas aan de beurt.

Boll heeft de schade aan de voorzijde van mijn auto prima hersteld. Tijdens het herstellen was er een leen-auto beschikbaar. Het spuiten van de bumper die beschadigd was is erg zorgvuldig gedaan,... Boll heeft de schade aan de voorzijde van mijn auto prima hersteld. Tijdens het herstellen was er een leen-auto beschikbaar. Het spuiten van de bumper die beschadigd was is erg zorgvuldig gedaan, hij ziet er weer als nieuw uit. Als extra service is de auto gewassen en schoongemaakt. Prima klus, van harte aanbevolen!

Afspraak was duidelijk en compleet, personeel is vriendelijk en behulpzaam, algehele service TOP.

Vriendelijke medewerkers, goed en deskundig geholpen.

ASN is bekend adres en zover immer tevreden. Snelle reactie op mail danwel telefonisch, flexibel en oplevering conform verwachting.

Vriendelijke mensen geven een goed gevoel en alles is opgelost. De uitvoering van de reparatie kan wel beter: ten eerste konden we pas na 6 weken de auto laten repareren. Na de reparatie moesten we... Vriendelijke mensen geven een goed gevoel en alles is opgelost. De uitvoering van de reparatie kan wel beter: ten eerste konden we pas na 6 weken de auto laten repareren. Na de reparatie moesten we nog 3 keer terugkomen: 1 onderdeel was niet leverbaar, er zat een kras in de nieuwe lak en een sensor voor de automatische achterklep werkte niet meer na reparatie.

Goed gemaakt, duidelijke communicatie. Auto zelfs netjes gewassen.

Snel en accurate , prima bedrijf.