Zeer klantvriendelijk bedrijf, personeel aardig en behulpzaam, afspraken worden nagekomen, goede uitleg gehad over wat ze gaan doen. Ik had geen leenauto nodig,maar ik kon kiezen tussen een... Zeer klantvriendelijk bedrijf, personeel aardig en behulpzaam, afspraken worden nagekomen, goede uitleg gehad over wat ze gaan doen. Ik had geen leenauto nodig,maar ik kon kiezen tussen een schakelbak of een automaat, als ik die nodig had. Kortom: Een top bedrijf!

Ondanks de wachtlijst en drukte enorm snel geholpen. Onze auto is uitstekend gemaakt. Nogmaals dank!

Prachtig werk geleverd, duidelijke afspraken.
Komen na wat ze beloven.

Schade perfect gedaan. Heel vriendelijk en komen afspraak na

Duidelijke prijsafspraken, vriendelijk personeel en een heel net eindresultaat! Ik kwam alleen om schade te laten maken voor iets wat een andere partij gedaan had, maar uiteindelijk heb ik nog meer... Duidelijke prijsafspraken, vriendelijk personeel en een heel net eindresultaat! Ik kwam alleen om schade te laten maken voor iets wat een andere partij gedaan had, maar uiteindelijk heb ik nog meer krassen/deukjes tegen een goede prijs kunnen laten spuiten/repareren.

Zeer prettige ervaring. Goede communicatie, vriendelijk en duidelijk. Snelle service ondanks drukte.

Er was een prima contact met het schadebedrijf. het was erg druk en daarom heb ik pas na een aantal weken een afspraak kunnen maken voor.
Een leenauto was ook heel erg prettig.
De auto...
Een leenauto was ook heel erg prettig.
De auto is perfect gerepareerd , gepoetst en in de was gezet......mooi

Geweldig! Vriendelijk personeel, mijn auto is weer netjes en ik was snel geholpen!

Kundig en zeer vriendelijk personeel

Super geholpen en een goede service, zijn erg meedenkend. De schade expert was niet helemaal correct met vaststellen van schade bedrag dankzij ASN is deze herzien.