ASN geeft goede advies en geeft daarnaast ook advies hoe verder te handelen bij een schade.

Het mag iets klantvriendelijker, eerst hadden ze mij niet in de planning staat (bleek toch van wel dan is een excuusje op zijn plaats). Wachttijd is lang, meer dan een maand moeten wachten op de... Het mag iets klantvriendelijker, eerst hadden ze mij niet in de planning staat (bleek toch van wel dan is een excuusje op zijn plaats). Wachttijd is lang, meer dan een maand moeten wachten op de reparatie. Vervangend vervoer (wel om gevraagd) niet geregeld?

Snel geholpen. Vriendelijke medewerkers. Ik blijf hier zeker terug komen.

Tel. makkelijk contact te krijgen.
Zeer klantvriendelijke medewerkers.
Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Totaal goede informatie en advies.

Regelmatig telefonisch contact gehad waarbij prettig en duidelijk werd gecommuniceerd.
Ik ben erg tevreden met het resultaat en ben goed geholpen!

Prima reparatie, vriendelijke medewerkers. Auto werd letterlijk schoon opgeleverd.

I.p.v. nee meneer dat kan niet, werd er met mij gezocht naar een oplossing.
Beloofde telefoontjes werden nagekomen. De auto ziet er tip top en gewassen uit.

Het contact verliep zeer vriendelijk en behulpzaam.

Na schade te hebben gereden aan mijn auto gelijk langs autoschade Zijdepark gereden. Dachten gelijk met me mee en konden gelijk een afspraak inplannen. Heel fijn geholpen. Auto was snel weer netjes... Na schade te hebben gereden aan mijn auto gelijk langs autoschade Zijdepark gereden. Dachten gelijk met me mee en konden gelijk een afspraak inplannen. Heel fijn geholpen. Auto was snel weer netjes gerepareerd! Hele fijne en snelle service

Ik ben enorm tevreden over de kwaliteit en klantvriendelijkheid van Boll Autoschade. Ik zal name niet snel meer wenden tot een andere schadehersteller. Ga zo door toppers!