Ik ben zeer te spreken over asn in etten leur gemaakte afspraken worden netjes nagekomen de mensen zijn vrindelijk en correct de auto is na behandeling weer als nieuw wordt zelfs van binnen... Ik ben zeer te spreken over asn in etten leur gemaakte afspraken worden netjes nagekomen de mensen zijn vrindelijk en correct de auto is na behandeling weer als nieuw wordt zelfs van binnen nog schoongemaakt niets dan lof over asn houden zo

Ik ben schonewille heel goed ontvangen.mijn schade is naar behoren uitgevoerd.

Goede service mbt behandeling schade, daarna wordt en nog extra service verleend(verlichting controleren, bandenspanning controleren, binnen auto schoonmaken) dit wordt absoluut zeer gewaardeerd

De mensen van de vestiging Rotterdam zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Afspraken worden nagekomen en het geleverde werk is uitstekend.

Uit de kunst!

ASN Autoschade Vermaire is een fijn en kundig bedrijf. Aardige en goede medewerkers die hun vak goed verstaan. Helaas heb ik daar 3x ervaring mee gehad. Auto word weer in de oude staat terug... ASN Autoschade Vermaire is een fijn en kundig bedrijf. Aardige en goede medewerkers die hun vak goed verstaan. Helaas heb ik daar 3x ervaring mee gehad. Auto word weer in de oude staat terug afgeleverd. alsof er niets gebeurd is.

Mooi Bedrijf met zeer fijne medewerkers!
Denken goed mee met de klant.

Vriendelijk, professioneel en duidellijke uitleg betreffende de noodzakelijke werkzaamheden voor het herstel van de schade.
Benodigde tijd, contact tijdens de reparatie en eventueel vervangend...
Benodigde tijd, contact tijdens de reparatie en eventueel vervangend vervoer worden besproken waarna het verwachte tijdstip van aflevering wordt bepaald.
Als ik als cliënt enige uren vóór het verwachte tijdstip bij aankomst een keurig gerepareerde en gewassen auto zie ben ik zeer tevreden en adviseer ik anderen ASN autoschade in Bodegraven.

Heel klantvriendelijk en professioneel. Goede service en meedenken met de klant. Duidelijke afspraken, die nagekomen worden. Herinnering aan de afspraken via de mail.