Vlotte afhandeling, prettig contact, tevreden over resultaat.

Contact verliep vlot en prima zowel via app als telefonisch. Op lokatie prettig ontvangen en snel geholpen. Nette leenauto meegekregen. Omdat ik zelf de auto niet kon halen werd mijn eigen auto na... Contact verliep vlot en prima zowel via app als telefonisch. Op lokatie prettig ontvangen en snel geholpen. Nette leenauto meegekregen. Omdat ik zelf de auto niet kon halen werd mijn eigen auto na reparatie teruggebracht. Schade was <1dag hersteld. Heel fijn!

Vooraf wordt duidelijk besproken wat er aan schade hersteld gaat worden, en nadien aan de hand van foto’s wordt alles duidelijk in beeld gebracht. Prettige sfeer , uiterst klantvriendelijk, en... Vooraf wordt duidelijk besproken wat er aan schade hersteld gaat worden, en nadien aan de hand van foto’s wordt alles duidelijk in beeld gebracht. Prettige sfeer , uiterst klantvriendelijk, en verstaan hun vak. Een aanrader, en mocht het nodig zijn ga ik zeker als klant terug.

Snel reageren, correct en netjes. Fijne leenauto mee!

De service was van het begin tot het einde zeer goed. Heldere communicatie, zowel live als via de telefoon. Meteen een leenauto beschikbaar. Vakwerk geleverd bij het herstel. Kortom: uitstekend!

Alles duidelijk uitgelegd. Auto is keurig netjes gewassen, schoon gestofzuigd afgeleverd. Perfect.

Klant vriendelijk, deskundig. Auto ook gewassen en uitgezogen…..altijd fijn. Helaas door de drukte konden pas 7 weken later terecht en onderdeel verkeerd geleverd waardoor we de auto na het... Klant vriendelijk, deskundig. Auto ook gewassen en uitgezogen…..altijd fijn. Helaas door de drukte konden pas 7 weken later terecht en onderdeel verkeerd geleverd waardoor we de auto na het week-end terug kregen

Redelijk positief, schade goed afgehandeld. Ruilaito viel tegen.

Ter zake en vakkundig. Denkt mee in het vinden van praktische en haalbare scenario's.
Inschatten doorlooptijd en kosten is redelijk nauwkeurig.

De communicatie, klantgerichtheid is meer dan top!
De communicatie, klantgerichtheid is meer dan top!
Helaas waren er wel veel issues met de huurauto van ASN die er voor zorgt dat het geen 8 is geworden. (Airco kapot, waarschijnlijk wiellager kapot, laag oliepeil waardoor ik zelf olie heb moeten kopen om aan te vullen). De gekochte olie voor de auto is overigens netjes terugbetaald.